آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

محمد مهاجری : برخی پروژه هایی که رئیس‌جمهور در سفرهای استانی افتتاح می‌کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و…

پاسخ های انصاری به نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس آینده و سرلیستی احتمالی عارف



اخبار,اخبارسیاسی,انتخابات مجلس

مجید انصاری گفت که هنوز اصلاح طلبان وارد بحث مصادیق در انتخابات مجلس دهم نشده اند.

مجيد انصاري معاون پارلماني رئيس جمهور و عضو مجمع روحانيون مبارز تهران در پاسخ به سوال خبرآنلاين درباره نحوه ورود اصلاح طلبان به انتخابات مجلس شوراي اسلامي و موضع دولت در اينباره گفت:​ اصلاح طلبان مثل هميشه به سرنوشت کشور تعهد دارند و تلاش مي کنند که زمينه يک انتخابات پرشور و پرنشاط  برگزار بشود. اين شيوه اي بوده که طي دوران انقلاب انجام دادند. الآن هم مشغول رايزني هستند که انشاالله با هم فکري و هم دلي بتوانند ، کمک بکنند که انتخابات خوبي را داشته باشيم.

وي درپاسخ به سوالي درباره اينکه آيا اصلاح طلبان وارد مصاديق هم شده اند يا خير نيز گفت: ما وارد مصاديق نشده ايم. فکر نمي کنم که هنوز هيچ گروهي وارد مصاديق شده باشد.

وي همچنين درباره سرليستي احتمالي محمدرضا عارف نيز گفت:​اين بحث ها گمانه زني هاي رسانه اي است. اصلاح طلبان به دنبال اين هستند که بتوانند حتي المقدور بتوانند با وحدت و يک پارچگي وارد انتخابات شوند.


 اخبار سیاسی  -  خبر  آنلاین 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------