آخرین اخبار سیاسی

وعده‌های اقتصادی دولت سیزدهم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

بحران خودستایی افسارگسیخته در دولت!

روزنامه توسعه ایرانی نوشت :دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، سه و چهار سال پیش در حالی کار خود را آغاز کردند که اصلی‌ترین شعار هر دو، وعده‌های…

توصیه معاون ظریف به امارات



اخبار,اخبارسیاسی,حسین امیرعبداللهیان

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه گفت: به دوستان اماراتی توصیه می‌کنیم رویکرد برادری و همسایگی را جایگزین اتهامات بی‌اساس علیه ایران کنند.

به گزارش ایسنا ، حسین امیرعبداللهیان این اظهارات را در واکنش به اظهارات چند روز اخیر «مارک تونر» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا بیان کرد که گفته بود «امارات و آمریکا بر لزوم ادامه همکاری برای مقابله با رفتارهای بی‌ثبات‌کننده ایران توافق دارند».

وی این ادعاهای مقام آمریکایی را مداخله‌گرایانه، فرافکنانه و غیرواقعی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که با سازنده‌ترین نیت‌ها در قبال منطقه رفتار می‌کند.

این دیپلمات عالی‌رتبه کشورمان در ادامه تصریح کرد: امارات به جای ارسال سلاح به یمن، دارو و غذا برای مردم مظلوم این کشور ارسال کند.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه همچنین تاکید کرد: این کشور حاشیه خلیج فارس به جای تقویت رویکرد نظامی، به تحقق تقویت روند سیاسی در یمن و منطقه کمک کند.

وی ادامه داد: در فرصت پس از توافق هسته‌ای، امارات می‌تواند نقش فعال و سازنده‌ در حوزه توسعه همه‌جانبه همکاری‌های تجاری و اقتصادی با ایران را بیش از پیش تحکیم بخشد.


 اخبارسیاسی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------