آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: ماجرای کاظم صدیقی، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟

معین الدین سعیدی، نماینده مجلس می‌گوید: معنای حجاب، الزاماً عفاف نیست؛ هیچ اشکالی بر عفت برخی افراد نمی‌توان گرفت. جالب است که در…

ارائه مواد توافقنامه مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان مجلس



اخبار,اخبار سیاسی,مذاکرات هسته ای


اخبار سیاسی - ارائه مواد توافقنامه مذاکرات هسته‌ای به نمایندگان مجلس

معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: دور جدید مذاکرات در وین به خوبی پیش می رود و اطلاعات مورد نیاز در زمان خود و به موقع به اطلاع مردم و نمایندگان مجلس خواهد رسید.

«مجید انصاری»معاون پارلمانی رییس جمهوری از تشکیل کمیته مشترک بررسی سوالات نمایندگان مجلس شورای اسلامی میان دولت و مجلس خبر داد و افزود: یکی از اهداف تشکیل این کمیته بررسی سوالات نمایندگان قبل از قرائت در صحن علنی است تا مشکلات آنها بررسی و حل شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: پس از تشکیل این کمیته سوالات نمایندگان به میزان بسیار زیادی کاهش یافته است.
 
* مواد توافقنامه مذاکرات هسته ای در زمان مناسب به اطلاع نمایندگان خواهد رسید
انصاری همچنین درباره اظهارات برخی نمایندگان درباره اطلاع از مواد توافق نامه و مذاکرات ایران با 1+5، گفت: دور جدید مذاکرات در وین به خوبی پیش می رود و اطلاعات مورد نیاز در زمان خود و به موقع به اطلاع مردم و نمایندگان مجلس خواهد رسید.
 
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی درباره مذاکرات هسته ای خط مشی دولت بوده و طبیعی است درباره موضوعی به این پیچیدگی که در آغاز راه و در حال انجام است در هیچ کجای دنیا مرسوم نیست که هر روز و هر ساعت جزییات مذاکرات مطرح شود.
 
معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: این مذاکرات همانطور که قبلا هم گفته شده مذاکراتی دشوار و طولانی و در چارچوب اهداف و برنامه های جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است.
 
وی با تاکید بر اینکه مذاکرات هسته ای در راستای تامین منافع ملت ایران است، گفت: هر زمان که گام به گام به نقطه توافق نهایی نزدیک شویم جزییات آن را به اطلاع ملت و نمایندگان مجلس خواهیم رساند.
اخبار سیاسی -  ایرنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------