آخرین اخبار سیاسی

وعده‌های اقتصادی دولت سیزدهم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

بحران خودستایی افسارگسیخته در دولت!

روزنامه توسعه ایرانی نوشت :دولت سیزدهم و مجلس یازدهم، سه و چهار سال پیش در حالی کار خود را آغاز کردند که اصلی‌ترین شعار هر دو، وعده‌های…

حسام الدین آشنا: خبر استعفای وزیر ارشاد و جایگزینی خودم به جای جنتی را"نه تأیید می‌كنم و نه تكذیب"



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , حسام الدین آشنا

مشاور فرهنگی رییس جمهور در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

 مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت که استعفای علی جنتی از وزارت ارشاد را نه رد می‌کند و نه تأیید.

 

به گزارش  انتخاب  ، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در واکنش به برخی اظهارات مطرح شده مبنی بر استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی و تقدیم آن به رئیس‌جمهور گفت: من این مسئله را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب.

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است متن استعفای آقای جنتی بر روی میز رئیس‌جمهور گذاشته شده است، اظهار داشت: قطعا اگر چنین باشد با شروع هفته به این موضوع رسیدگی می‌شود و رئیس‌جمهور نیز به تازگی از سفر بازگشته است.

 

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور که با تسنیم صحبت می کرد، درخصوص احتمال جایگزینی‌اش به جای علی جنتی نیز گفت:‌ این موضوع را هم نه تایید می‌کنم و نه تکذیب.

 

گفتنی است، صبح چهارشنبه «انتخاب» از افزایش احتمال وزیر ارشاد خبر داده بود.

 

حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق است. وی از اعضای ارشاد ستاد انتخاباتی روحانی در سال ۹۲ بود و هم اینک، ریاست مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری را عهده دار است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------