آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هزینه میلیاردی برای «استقبال پرشور» از ابراهیم رئیسی در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ضمن اعلام همزمانی سفر رئیسی با آغاز دهه کرامت، خواستار اطلاع رسانی و هماهنگی برای استقبال پرشور از رئیس…

روحانی : تعادل‌بخشی بین شرق و غرب کشور راهبرد مهم دولت است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , روحانی

رئیس جمهور گفت: تعادل‌بخشی بین شرق و غرب کشور از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید است.

 به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در بدو ورود به مشهد در محل فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد اظهار کرد: سفر قبلی دولت به سیستان و سفر فعلی ما به خراسان رضوی در جهت توسعه محور شرق کشور بوده است.

 

وی ادامه داد: توسعه این محور برای دولت بسیار دارای اهمیت است زیرا اگر شرق کشور توسعه‌ی بیش‌تری پیدا کند این اتفاق برای تعادل‌بخشی بین بخش‌های مختلف کشور مهم است و موجب  توسعه و ارتقاء امنیت کشورمان می‌شود.

 

روحانی عنوان کرد: در سالی که مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام انتخاب شده است ما در این سفر تعدادی از پروژه‌های مشهد و شهرستان‌های اطراف را افتتاح خواهیم کرد. 

 

رئیس جمهور تصریح کرد: در سفر استانی هیئت دولت به خراسان رضوی 122 پروژه مصوب شده است که تا کنون 44 پروژه آن، تکمیل و 60 پروژه بالای 50 درصد پیشرفت داشته است. 

 

وی ابراز امیدواری کرد  که پروژه‌های مهم مصوب در سفر استانی به‌زودی افتتاح شود تا موجبات آبادانی بیش‌تر مشهد و خراسان رضوی فراهم آید.

 

رییس جمهوری را در این سفر شماری از اعضای هیات دولت همراهی می کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------