یک شرکت سئو حرفه‌ای چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟



شرکت سئو حرفه ای

شرکت سئو حرفه ای

 

این روزها بازار دیجیتال مارکتینگ، مخصوصا سئو و بهینه‌سازی سایت سروصدای زیادی کرده است و شرکت‌های زیادی شروع به ارائه انواع خدمات سئو به کسب‌وکارها کرده‌اند. حال سوالی که برای صاحبان کسب‌وکار به‌ وجود می‌آید این است که "از میان این همه شرکت سئو کدام یک را انتخاب کنیم؟" اصلا یک شرکت سئو حرفه‌ای چه ویژگی‎هایی باید داشته باشد؟ چه خدماتی باید به مشتری ارائه بدهد؟

 

اگر شما هم می‌خواهید با ویژگی‌های یک شرکت سئو حرفه‌ای آشنا شوید و بهترین گزینه را از میان شرکت‌های انبوه سئو انتخاب کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

مزیت های شرکت سئو

مزیت های شرکت سئو

 

1. به‌روز بودن و تسلط بر مفاهیم سئو و الگوریتم‌های گوگل

یک شرکت سئو، می‌بایست به صورت مداوم آپدیت‌های گوگل و همچنین داکیومنت‌های (اسناد) گوگل را که به صورت دوره‌ای به‌روز می‌شود را بررسی کرده و موارد آن را بر روی استراتژی خود پیاده‌ کند. هنگام بستن قرارداد با یک شرکت ارائه‌دهنده سئو حتما به این موضوع توجه نمایید.

 

2. داشتن استراتژی و برنامه‌ریزی دقیق و منظم

پر واضح است برای به ثمر رساندن یک پروژه سئو، باید استراتژی دقیق و منظمی تدوین شود و پروژه طبق برنامه پیش برود. فرقی نمی‌کند سئو سایت در تهران باشد یا شهرهای دیگر. داشتن استراتژی سئو برای تمامی سایت ها واجب است. از همین رو، سپردن پروژه سئو سایت به یک شرکت حرفه‌ای، که منظم است و طبق استراتژی دقیقی کارها را پیش می‌برد، بسیار توصیه می‌شود.

 

3. بررسی دقیق سایت از تمام ابعاد

یک شرکت سئو حرفه‌ای، هنگامی که قرارداد سئو سایتی را می‌بندد، قبل از شروع فرایند سئو صفرتاصد وضعیت فعلی سایت شما را (از لحاظ سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال) بررسی کرده و یک گزارش کامل از وضعیت فعلی در اختیار شما قرار می‌دهد. اکنون ممکن است این سوال را از خود بپرسید که دلیل این حرکت چیست. در جواب باید به شما بگوییم که:

"یکی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که باید قبل از شروع فرایند سئو برای یک وبسایت انجام داد، بررسی وضعیت فعلی سایت می‌باشد."

دلیلش این است که تا شما از وضعیت فعلی سایت باخبر نباشید، نمی‌توانید استراتژی مناسبی برای سایت تدوین کنید. 

 

شرکت سئو

شرکت سئو

 

4. مسلط به موارد فنی و تکنیکال سایت

یکی از مهم‌ترین عواملی که در فروش یک وبسایت تاثیر مستقیم دارد، سرعت آن سایت می‌باشد. اگر شما بهترین کالا یا خدمات را هم ارائه بدهید، با پایین بودن سرعت سایت، کاربر نمی‌تواند وارد آن شود و شما نیز نمی‌توانید محصولات خود را بفروشید. پس سرعت بارگذاری صفحات وبسایت، باید بالا باشد تا حوصله کاربر سر نرود!

 

5. ارائه گزارش‌کارهای ماهانه

ارائه گزارش ماهانه از روند سئو به کارفرما، او را از مسیر سئو مطمئن کرده و احساس مسئولیت شرکت ارائه دهنده خدمات سئو را به وی نشان می‌دهد. همچنین نگرانی‌های احتمالی کارفرما را نسبت به روند پروژه کاهش داده و حس مثبتی به وی القا می‌کند.

پس یک شرکت حرفه‌ای ارائه‌دهنده خدمات سئو می‌بایست گزارش‌کار ماهانه به کارفرما را در اولویت کارهای خود قرار دهد.

 

6. حفظ ارتباط میان کارشناس سئو و کارفرما

همانند مورد بالا، داشتن ارتباط مستمر با کارفرما و توضیح دادن وضعیت پروژه سئو به وی، علاوه بر افزایش حس اطمینان به شرکت و کل فرایند سئو، از نگرانی‌های احتمالی او در آینده جلوگیری می‌کند.

بهتر است متخصص سئو هر سایت به‌طور مستقیم با کارفرما ارتباط برقرار کند تا بتواند به تمام پرسش‌های او پاسخ دهد.

 

نبض مارکتینگ

نبض مارکتینگ

 

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به یک مشاور حرفه ای سئو نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های ریخته شده، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه‌های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

 

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رویای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

 

منبع: آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024