کمربندی که ضربان قلب جنین را می‌شمارد



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,ضربان قلب جنین
 شرکت "Owlet" کمربندی تولید کرده است که روی وضعیت سلامتی نوزاد نظارت می‌کند. 

شرکت "Owlet" تاکنون برای ساخت مانیتورهای متصل به نوزاد و تولید کوچک‌ترین جوراب‌های هوشمند معروف است.ولی محصول جدید این شرکت برای پیش از به دنیا آمدن کودک است. این شرکت به منظور نظارت بر جنین یک کمربند تولید کرده است که یک نوار پارچه‌ای نرم و نازک است که در زمان بارداری پایین کمر و دور شکم مادر بسته می‌شود و روی وضعیت جنین نظارت می‌کند.

 

  این کمربند یک حسگر پلاستیکی در مقابل و مرکز خود دارد و با استفاده از فناوری نوار قلب قادر است ضربان قلب جنین را خوانده و ثبت کند.از دیگر قابلیت‌های کمربند این است که می‌تواند تعداد لگدهای جنین را نیز بشمارد و همچنین وضعیت خواب مادر و انقباضات ماهیچه‌ای وی را نیز ردیابی کند.

 

هدف از طراحی کمربند مذکور تنظیم وضعیت مادر در هفته بیست و چهارم بارداری است.یک اپلیکیشن نیز برای این کمربند طراحی شده است که اطلاعات ثبت شده را به نمایش می‌گذارد.با این کمربند والدین می‌توانند از سلامت نوزاد خود آگاهی یابند و ضربان قلب وی را بشنوند.عرضه این کمربند از اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز می‌شود. قیمت قطعی محصول هنوز مشخص نشده ولی احتمال دارد این کمربند با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش برسد.

 

 ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------