افتتاح هتل پیشرفته فضایی در سال 2027



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,هتل پیشرفته فضایی
به زودی سفر به فضا و زندگی کوتاه مدت در آن به لطف افتتاح هتل های فضایی متعدد ممکن می شود. قرار است یکی از این هتل ها در سال 2027 افتتاح شود. 

به گزارش فارس به نقل از ان بی سی نیوز، پیش از این اخباری در مورد افتتاح یک هتل فضایی پیشرفته در سال ۲۰۲۲ به نام آئورا منتشر شده بود و حال خبر دیگری در مورد تاسیس یک هتل فضایی دیگر در سال ۲۰۲۷ منتشر شده است.

 

در شرایطی که ناسا هم به دنبال اعزام جهانگرد به ایستگاه فضایی بین المللی از اوائل دهه آینده میلادی است، شرکت نوپای گیت وی فاندیشن در کالیفرنیا نیز طرحی جاه طلبانه به منظور تاسیس هتلی فضایی در دست اجرا دارد. این هتل که سازه آن به شکل یک کشتی کروز خواهد بود، می تواند تا حداکثر صد مهمان را در خود جای دهد.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,هتل پیشرفته فضایی

 

در این هتل جاذبه مصنوعی به منظور سهولت تردد و اقامت مهمانان ایجاد خواهد شد. از جمله دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، سالن های ورزش و ژیمناستیک و حتی سالن کنسرت اشاره کرد. همچنین فضاپیماهای ویژه ای برای انتقال ضروری مهمانان به زمین در شرایط اضطراری آماده خدمت خواهند بود.

 

شرکت یادشده نام این هتل را ایستگاه فضایی چرخنده وان براون گذاشته است. وان براون دانشمندی آلمانی بود که بعد از پایان جنگ جهانی دوم به آمریکا مهاجرت کرد و نقشی اساسی در اعزام فضاپیمای آپولو به ماه داشت. انتظار می رود کار ساخت این هتل فضایی در سال 2025 آغاز شده و در سال 2027 به اتمام برسد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------