آشنایی با تفریحات و جاذبه های تور کیش



جاذبه های تور کیش,جاهای دیدنی کیش,تفریحات کیش

جاذبه های تور کیش

 

کیش جزیره ای زیبا و خاص در خلیج فارس ایران است. جزیره ای که نه تنها ایرانی ها که گردشگران خارجی نیز آن را می شناسند و سالانه میلیون ها نفر از آن بازدید می کنند. این جزیره به دلیل موقعیت جغرافیایی خود ویژگی های خاصی دارد. آب و هوای گرم و شرجی در میانه ی خلیج فارس یکی از این ویژگی هاست. اما زیبایی های این شهر جزیره ای باعث می شود خیلی ها هوای شرجی را فراموش کنند و از آبی نیلی دریا، سکوت و آرامش و تفریحات لذت بخش جزیره نهایت لذت را ببرند. کیش دیدنی های بسیاری دارد که شامل جاذبه های مختلف تفریحی، تاریخی، ورزشی و حتی خرید از مراکز خرید مختلف جزیره می باشد. در ادامه به معرفی بعضی از مهمترین جاذبه های خرید تور کیش می پردازیم:

 

جاذبه های تفریحی کیش

کیش مرکز تمام تفریحات آبی کشور می باشد. از جمله این تفریحات آبی شامل موارد زیر است:

بنانا سواری: نوعی تیوب که به قایق های تندرو وصل می شود و در دریا کشیده می شود. این تفریح پرهیجان به شکل یک یا چند نفره قابل انجام است.

 

پاراسل: یک تفریح هوایی جذاب در دریا! شما به تنهایی یا با یک همراه، سوار بر چتری می شوید که توسط قایق کشیده می شود. چتر پاراسل می تواند ارتفاعی بین ۱۵۰-۳۰۰ متر بالاتر از سطح دریا را برای شما فراهم کند.

 

بیگ بال: بیگ بال از پرطرفدار ترین ورزش های آبی است. بیگ بال گوی های بزرگ پلاستیکی و شفافی هستند که افراد به آن وارد می شوند و با گوی بر روی آب قرار می گیرند.

 

اسکوتر زیر دریایی: تور کیش از اصفهان برای تجربه ی غواصی نیز بی نظیر است. اما اگر تجربه غواصی ندارید، نگران نباشید. می توانید بدون هیچ گونه آشنایی با غواصی، اسکوتر زیر دریایی کرایه کنید و سوار بر آن به زیر آب بروید. اسکوتر به جای شما زیر آب حرکت می کند.

 

فلای بورد: از جدید ترین تفریحات آبی کیش است که به وسیله آن می توانید با اتصال به یک جت اسکی بر روی هوا معلق بمانید و سپس با پمپاژ و فشار آب مانور دادن و انجام حرکات نمایشی برای شما امکان پذیر می شود.

 

کیبل اسکی: بزرگترین کیبل اسکی دنیا در جزیره کیش ایران قرار دارد. اسکی روی آب در کیش، به شیوه های گوناگون ارایه می شود و معمول ترین شیوه آن اتصال اسکی به یک قایق موتوری است.

 

جت اسکی: آشنا ترین تفریح آبی کیش! بر روی جت اسکی می نشینید و بر روی آب های خلیج فارس ویراژ می دهید.

 

کریزی بوت: یک قایق پر سرعت چند نفره که می تواند لذت هیجان را در خاطرات شما ثبت کند.

 

قایق های معمولی و بادبانی: ساده ترین راه استفاده از دریا، قایق سواری است. می توانید قایق های متنوعی را برای دقایقی کرایه کنید. اگر علاقه به قایق های بادبانی دارید، امکان کرایه آنها نیز در کیش وجود دارد.

 

تم پارک آبی اوشن: اولین تم پارک ایرانی است که در جزیره وجود دارد. اگر به دنبال لذت بردن از سرسره های پرسرعت آبی در زیر آسمان آبی هستید، این تم پارک را از دست ندهید.

 

شنا و ماهیگیری: شنا هم از ساده ترین تفریحات آبی جزیره است. البته باید توجه داشته باشید که با توجه به ویژگی های ساحل کیش، فقط امکان شنا در بعضی قسمت های جزیره وجود دارد. در بعضی بخش ها مثل پارک ساحلی میرمهنا نیر امکان ماهیگیری وجود دارد.

 

شاتل سواری: به شکل یک یا چند نفره سوار بر تیوبی بزرگ می شوید و به وسیله قایقی تند رو در دریا کشیده می شوید.

 

جاذبه های تور کیش,جاهای دیدنی کیش,تفریحات کیش

جاهای دیدنی کیش

 

تفریحات غیر آبی کیش

اما تمام تفریحات قابل استفاده در تور کیش، آبی نیست! شما می توانید در تور مشهد کیش به تفریحات متنوع غیر آبی بپردازید. که از جمله انها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

سافاری: سافاری را بیشتر در مناطق کویری پیدا می کنید اما در قلب جزیره نیز امکان استفاده از سافاری فراهم شده است. در سافاری کیش می توانید انواع خودرو یا موتور سیکلت را کرایه کنید و با انها تپه های شنی را بالا و پایین بروید. البته خدمات و تفریحات زیادی مثل بانجی شوتینگ، شترسواری، زورب بال، ترامپولین، موتور دریفت، پینت بال و... نیز در سافاری کیش فراهم شده است که می تواند تفریحات شما را متنوع تر کند.

 

کارتینگ سواری: امکان کارتینگ شواری در کیش هم فراهم است. شما می توانید به مجموعه سافاری مراجعه کنید و فقط از پکیج کارتینگ این مجموعه استفاده کنید.

 

کنسرت های متنوع: بسیاری از خوانندگان مطرح کشورمان جزیره کیش را به عنوان مکانی مناسب برای کنسرت های خود می دانند. این موضوع باعث می شود مخصوصا در روز های تعطیلات نوروز هر روز شاهد برگزاری کنسرت از یکی از هنرمندان موسیقی کشورمان هستیم.

 

کشتی آکواریوم کیش: اگر به دنبال این هستید که دنیای زیر آب خلیج فارس را ببینید اما خشک بمانید، این بهترین گزینه برای شماست. شما سوار بر یک کشتی می شوید که و از پنجره های نصب شده در قسمت های پایین آن می توانید مثل یک آکواریوم زنده، از دیدن ماهی های زیر آب لذت ببرید.

 

جایروکوپتر: یکی از جذاب‌ترین و زیباترین پروازهایی که درحال‌حاضر در دنیا انجام می‌شود و طرفداران زیادی هم دارد، پرواز با بالگرد کوچکی به‌نام جایروکوپتر است. جایروکوپتر وسیله‌ای است که ترکیبی از هواپیما و هلی‌کوپتر دارد. اما در مورد ایمنی آن نگران نباشید! در صورت وقوع هر گونه مشکلی، امکان فرود اضطراری برای این وسیله فراهم است.

 

جنگ های شبانه: اما یکی از معروف ترین تفریحات کیش، جنگ های شبانه است که مخاطبان فراوانی دارد و در روز های شلوغ جزیره هر شب برگزار می شود.

 

دوچرخه سواری: شما می توانید در جزیره کیش دوچرخه و یا اسکوتر برقی کرایه کنید و ساعت ها از گردش با آن به خصوص در مسیر ویژه دوچرخه سواری کیش لذت ببرید.

 

جاذبه های تور کیش,جاهای دیدنی کیش,تفریحات کیش

تفریحات کیش

 

بازدید از سایر جاذبه های کیش:

جدا از همه این تفریحات، می توانید از جاذبه های مختلف تاریخی و دیدنی کیش هم استفاده کنید که چند نمونه از آنها شامل موارد زیر است:

 

کشتی یونانی، ساحل مرجانی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر باستانی حریره، آب انبار دوقلو کیش، درخت سبز، موزه کیش، روستای باغو، جزیره هندورابی، پارک ساحلی میرمهنا، اسکله تفریحی کیش، دلفیناروم کیش، نمایشگاه خزندگان، ساحل مرجانی کیش، پارک آبشار کیش، بوستان ماهی گیر، خانه مردم شناسی (خانه بومیان کیش)، کلبه هور و...

 

خلاصه اینکه جاذبه های این جزیره رویایی آنقدر زیاد و متنوع است که استفاده و بازدید از همه آنها روزها به طول می انجامد. روز های خوبی را در اقامت در این جزیره برای شما آرزومندیم...

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024