ماسک دو میلیون تومانی به بازار آمد



اخبار,اخبار گوناگون,ماسک
یک ماسک محافظ را بگیرید، آن را با جواهرات تزئین کنید یا یک دستمال گردن دراز مواج به آن بیفزایید: نتیجه پوششی مد روز می‌شود که از ۷۵ تا ۱۶۰ یورو (دستکم دو میلیون تومان) خرج برمی‌دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، در دوران شیوع کرونا که ماسک زدن جزئی از زندگی روزانه شده است، طراحان بلژیکی ماسک‌های پزشکی را به پوششی شیک بدل می‌کنند.

 

آود دو وولف، طراح مقیم بروکسل یک "ماسک دستمال گردن" طراحی کرده است که در آن کتان، پشم کشمیر و سایر مواد باکیفیت را ترکیب می‌کند تا شال گردنی تجملی بسازد.

 

او می‌گوید: "شما می‌توانید هنگامی که در ماشین هستید، ماسک را از صورت‌تان بردارید و دور گردنتان بگذارید و بعد درون فروشگاه‌ها دوباره صورت‌تان را با آن بپوشانید."

 

وولف این ماسک لوکس را ۱۶۰ یورو (۱۸۵ دلار) می‌فروشد.

 

اولیویا هاینوت، یک طراح دیگر بلژیکی ماسک‌هایی را با پولک، سنگ‌های قیمتی و سایر تزئینات مانند گل‌های ابریشمی تولید می‌کند. قیمت این ماسک‌های تجملی هم بسته به میزان کار و موادی که صرفشان شده است از ۷۵ یورو شروع می‌شود.

 

او می‌گوید:‌ "این ماسک‌ها به برای زندگی روزانه، بلکه برای موقعیت‌های خاص مثلا عروسی هستند...ایده این است که اندکی شادی به چیزی که بسیار غمبار است، افزوده شود."

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------