۵ طوطی بدزبان از باغ‌وحشی در انگلستان اخراج شدند



اخبار,اخبار گوناگون,اخراج ۵ طوطی بدزبان از باغ‌وحشی در انگلستان
مسئولان یکی از باغ وحش‌های بریتانیا پنج طوطی را به دلیل تشکیل باندی به منظور استفاده از الفاظ زشت و ناپسند علیه بازدیدکنندگان و کارمندان به زندان انفرادی و تبعید محکوم کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های بریتانیایی خبر دادند، پارک حیات وحش «لینکلن شایر» اعلام کرد این پنج طوطی آفریقایی مدت کوتاهی بعد از آنکه به این مرکز هدیه داده شدند در آستانه اخراج قرار گرفته‌اند.

 

استیو نیکولز مدیرعامل پارک می‌گوید: ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رفت و تنها دغدغه ما نوع رفتار این طوطی‌ها با کودکان بود، اما کمی بعد این مشکل پدیدار شد.

 

طوطی‌های مذکور که اریک، جید، سی، تایسی و بیلی نام دارند از سوی پنج مالک مختلف و به دلیل شرایط کرونایی به این پارک اهدا شدند.

 

اولین مشکل پدیدارشده در این طوطی‌ها تمایل شدید آنها به پرواز به مکان‌هایی دورتر از محل نگهداری معمول‌شان بود.

 

اما بعد از آن بود که مشخص شد هر پنج طوطی دارودسته ناسزاگویی «۱۸+» را در پارک به راه انداخته و بدترین الفاظ ممکن را علیه تماشاگران و مراجعان و حتی کارمندان پارک به کار می‌برند.

 

به گفته مدیرعامل پارک، بسیاری از بازدیدکنندگان از ناسزاگویی این طوطی‌ها آن هم به شکل دسته‌جمعی استقبال و حتی آنها را تشویق هم کردند، اما مسئولان نگران بازدیدکنندگان کم سن و سال هستند، از این رو ابتدا حکم جداسازی این دارودسته از یک دیگر صادر شد تا بعد از آن در صورت عدم اصلاح این مشکل مساله اخراج آنها از پارک در دستور کار قرار گیرد.

 

نیکولز می‌گوید: آنچه که ما اکنون شاهد هستیم همدستی چند حیوان برای انجام یک رفتار زشت در فضای پارک است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------