فروش چراغ علاءالدین افسانه‌ای در هند!/ کلاهبرداران دستگیر شدند



اخبار,اخبار گوناگون,فروش چراغ علاءالدین افسانه‌ای در هند
مسئولان هندی دو مرد را که چراغ علاءالدین افسانه‌ای را به قیمت هزاران دلار به یک پزشک فروخته بودند، به جرم کلاهبرداری دستگیر کرد.

به گزارش عصرایران، چراغ جادوی علا الدین ماجرایی است که از داستانهای هزار و یک شب گرفته شده و پزشک هندی در ایالت «اوتار برادیش» به امید این که چراغ جادوی علاءالدین را یافته، حاضر شد تا هزاران دلار صرف خرید آن کند. این دو مرد پزشک را قانع کردند که این چراغ جادو واقعی است و می‌تواند ارواح را احضار کند.

 

نکته قابل توجه این است که پزشک قبل از کشف این نیرنگ و اطلاع به مقامات، بیش از ۴۱ هزار دلار را به عنوان پیش‌پرداخت برای چراغ علاءالدین پرداخت کرده است، زیرا کلاهبرداران بیش از ۲۰۰ هزار دلار برای چراغ درخواست کرده بودند.

 

دکتر گفت: این دو نفر در یکی از ملاقات‌های من برای معالجه مادر بیمارشان، من را متقاعد کردند که این چراغ حاوی جن و در واقع چراغ علاءالدین است. دکتر متوهم توضیح داد که شخصیت علاءالدین در یکی از ملاقات‌ها با آن دو به مطبش آمد، اما بعداً فهمید که این شخصیت کلاهبرداری است و لباس شخصیت فولکلوریک را پوشیده است و وقتی از آن‌ها خواست چراغ را به خانه ببرند، آن‌ها به بهانه اینکه ممکن است به او آسیب برساند، حاضر نشدند.

 

تحقیقات پلیس تأیید کرد که جن ادعا شده شوهرِ بیماری است که در سال ۲۰۱۸ برای انجام عمل جراحی به دکتر مراجعه و سپس برای پیگیری بعد از عمل بار‌ها ویزیت کرده است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,فروش چراغ علاءالدین افسانه‌ای در هند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------