مرد فراری از دست پلیس، گرفتار تمساح͏‌ها شد



اخبار,اخبار گوناگون,فرار مرد استرالیایی از دست تمساح͏
یک مرد استرالیایی که از ترس محاکمه و دستگیری به جنگل پناه برده بود به سختی از حلقه محاصره تمساح‌ها نجات پیدا کرد تا دوباره به دست پلیس دستگیر شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، پایگاه اطلاع‌رسانی استرالیایی «ناین نیوز» در گزارشی در این باره خبر داد، ۲ ماهی͏گیر در حین کار در شمالی͏‌ترین منطقه استرالیا با مردی مواجه شدند که اکثر لباس‌هایش پاره شده و از ترس تمساح‌ها بین چند درخت در جنگل پنهان شده بود.

 

کوین جوینر و کام فاوست ۲ ماهی͏گیر به این رسانه گفتند: عصر یکی از روزها مشغول کار بودیم که صدای کمکی را شنیدیم، بعد از آنکه خود را به آنجا رساندیم با مردی مواجه شدیم که کاملاً گِلی شده و آثار نیش پشه͏‌های منطقه روی بدنش هویدا بود و در همان نزدیکی نیز چند تمساح او را محاصره کرده بودند.

 

به گفته ماهی͏گیران، آنها ابتدا نمی‌دانستند مرد چرا به آن نقطه آمده است: آب بدن او کاهش یافته بود و به شدت نیاز به کمک داشت. ما مرد را از آنجا خارج کردیم، کمی به او مایعات خوراندیم و از لباس‌هایمان به او دادیم. سپس او را به بیمارستان منتقل کردیم اما به محض ورود به بیمارستان پلیس دستگیرش کرد.

 

۲ ماهی͏گیر بازگو کردند او به آنها خبر داده در حین گشت زدن در جنگل گم شده، اما پلیس تاکید دارد این مرد یکی از متهمان فراری یک پرونده سرقت مسلحانه است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------