دانشگاهی در آمریکا که از دانشجویانش با ارسال 'پیتزا' یاد کرد



پیتزا برای دانشجویان آمریکایی،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
دانشگاه آمریکایی " کولگیت"( Colgate) در اقدامی جالب برای دانشجویان خود که دور از محیط دانشگاه و به شکل مجازی آموزش می بینند، بسته‌های حاوی پیتزا ارسال کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از اینسایدر،‌ در هفته‌ای که گذشت، دانشگاه خصوصی "کولگیت"( Colgate) برای دانشجویان خود که در دوران سپری کردن آموزش مجازی هستند، پیتزا ارسال کرد.

 

در بسته‌های شگفتانه که برای دانشجویان این دانشگاه ارسال شد، تکه‌های پیتزا در بسته‌های وکیوم شده به منزل دانشجویان ارسال شد.

 

"تان" از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کولگیت که مانند دیگر دانشجویان جهان در قرنطینه و گذراندن آموزش مجازی است، گفت: من این بسته حاوی پیتزا را به همراه یک یادداشت از سوی دانشگاه دریافت کردم.

 

در این یادداشت نوشته شده بود: "یک قطعه از همیلتون، نیویورک" جایی که دانشگاه کولگیت در آنجا واقع شده است.

 

سخنگوی این دانشگاه گفت: دانشگاه کولگیت در این اقدام برای نزدیک به ۳۰۰ دانشجوی خود که در حال سپری کردن دوره‌های آموزش آنلاین هستند،‌ بسته‌های حاوی پیتزا ارسال کرد. به این ترتیب دانشجویان توانستند طعم پیتزای نیویورک را بچشند.

 

 

 

دانشگاه کولگیت با این اقدام قصد داشت به دانشجویان خود یادآوری کند که درست است آنها در دوران آموزش مجازی هستند،‌ولی همچنان عضوی از خانواده دانشگاه کولگیت هستند.

 

سه متخصص تغذیه، ایمنی پیتزاها را تایید کردند و دانشجویان نیز اعلام کردند که طعم پیتزا "خیلی خوب" بوده است.

 

سخنگوی این دانشگاه ادامه داد: امیدواریم ارسال این پیتزاها لبخند را به لب دانشجویان ما هدیه داده باشد. دانشجویانی که امکان دیدار آنها را به دلیل شیوع کرونا نداریم.

 

گلدشتاین از دیگر دانشجویان دانشگاه کولگیت گفت: دریافت ناگهانی این پیتزاها برای من و دیگر دانشجویان خنده‌دار بود و سبب خوشحالی ما شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------