خوردن همبرگر باعث در رفتن فک زن جوان شد



در رفتن فک با خوردن همبرگر،اخبار گوناگون،خبرهای گوناگون
یک زن جوان بخاطر باز کردن بیش از حد دهانش برای خوردن یک همبرگر بزرگ کنتاکی، تحت عمل جراحی تعویض فک قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، هالی استریونز انگلیسی که ۳۴ سال سن دارد، پس از دررفتن فک خود هنگام خوردن همبرگر، پنج عمل جراحی با ۱۸ پیچ در سمت چپ دهان خود انجام داده است. تشخیص پزشکان سندرم مفصل گیجگاهی فک، اختلال در ماهیچه‌ها و اعصاب فک ناشی از آسیب یا التهاب ارتباط بین استخوان فک و جمجمه تشخیص داده شده است.

 

هالی گفت: "من عصبانی هستم که این اتفاق افتاده است، اما ممکن است برای هرکسی اتفاق بیفتد. هنگام تماشای تلویزیون در حال خوردن یک ساندویچ برگر در خانه بودم و ناگهان دچار دررفتگی شدیدی در فکم شدم. "

 

هالی می‌گوید زندگی او خراب شده است، زیرا او دائماً درد و تشنج دارد و به دلیل درد فک خود نمی‌تواند حتی یک سیب یا هر چیز سفتی را بخورد، او همچنین شغل خود را به عنوان یک دفتردار نیمه وقت از دست داد. سه سال پس از این حادثه، هالی تحت عمل آرتروپلاستی فک باز قرار گرفت و برشی در پوست او ایجاد شد تا مفصل فکش نمایان شود، اما وضعیت وی بهبود نیافت.

 

هالی هنوز امیدوار است درمان شود، زیرا او هر روز از درد مزمن رنج می‌برد، چون منجر به درد شدیدی می‌شود. او از فست فودی‌ها می‌خواهد اندازه برگر‌های خود را کاهش دهند تا از رخ دادن این اتفاق برای شخص دیگری جلوگیری شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------