قیمت دیگ بخار - راهنمای خرید دیگ بخار



بشر در عصر تکنولوژی امروز به دستاوردهای مهمی در حوزه صنعت رسیده و توانسته با بهینه‌سازی بخش‌های مختلف در هر صنعت، راندمان تولید در صنایع را افزایش دهد. همانطور که می‌دانید هر صنعت از تجهیزات متنوعی تشکیل شده که همگی در راستای بهبود عملکرد و افزایش بهره‌وری مورد استفاده قرار می‌گیرند. دیگ بخار یکی از انواع تجهیزات صنعتی است که در انواع مختلفی تولیدشده و در صنایع مختلف و کاربری مشخصی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به تنوع بالا در تولید این محصول لازم است برای استفاده بهینه از آن با فاکتورهای موثر در خرید دیگ بخار آشنا شوید. به این ترتیب می‌توانید استفاده از دیگ‌های بخار در تاسیسات صنعتی مختلف و سایر کاربری‌ها یک خرید ایده‌آل و مقرون‌به‌صرفه را انجام دهید.

 

قیمت دیگ بخار

قیمت دیگ بخار

 

دیگ بخار چیست؟

قطعا وقتی به دنبال راهنمای خرید دیگ بخار هستید، با چیستی آن آشنایی دارید؛ اما اگر مختصری به معرفی این محصول بپردازیم، خالی از لطف نخواهد بود. این تجهیز که تحت عنوان بویلر شناخته می‌شود، در واقع یک سیستم صنعتی است که خود از تجهیزات مختلفی تشکیل شده و هدف استفاده از آن تبدیل آب به بخار است. این فرایند تبخیر در صنایع مختلف کاربرد‌های فراوانی دارد. دیگ‌های بخار معمولاً در انواع چدنی و فولادی تولید می‌شوند و هر یک با توجه به ویژگی‌های مواد اولیه و ساختاری که دارند، عملکرد خود را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال: دیگ‌های چدنی برای تولید بخار در فشار کم ساخته شده و به همین خاطر کاربرد آن‌ها بیشتر در سامانه‌های گرمایش مرکزی دیده می‌شود. در یک دسته‌بندی دیگر می‌توان بویلرها را در دو دسته واتر تیوب و فایر تیوب قرار داد.

 

کارواش بخار یکی از تجهیزات الی دیگ بخار است که امروزه رواج بسیاری پیدا کرده هست و در شهرهای مختلف کارواش بخار راه اندازی میشود . برای خرید کارواش بخار نیز می توانید به این سایت مراجعه کنید .

 

کارواش بخار

 

کارواش بخار

کارواش بخار

 

اهمیت توجه به راهنمای خرید دیگ بخار

دیگ‌های بخار در واحدهای اندازه‌گیری مختلفی تولید می‌شوند و نکته مهم آن است که هر دیگ بخار تنها قابلیت تحمل مقدار حجم مشخصی از بخار تولید شده را دارد. در نتیجه توجه به اندازه و ابعاد دیگ‌ بخار اهمیت بسیاری دارد. برای این منظور باید ابتدا میزان نیاز کاربری در هر یک از تاسیسات صنعتی را در نظر گرفت و به دنبال آن به درک صحیحی از ابعاد واقعی دیگ‌های بخار رسید؛ به همین خاطر برای خرید یک بویلر استاندارد باید به سایز و ظرفیت دیگ توجه بسیاری داشته باشید.

 

همان طور که گفتیم بویلرهای صنعتی به عنوان بخش مهمی از تاسیسات هر صنعت عملکرد کلیه واحدهای مختلف را امکان‌پذیر می‌کنند؛ در نتیجه اگر به انتخاب درستی در خرید دیگ بخار نرسید، ممکن است ضمن ایجاد اختلال در عملکرد یک پروژه صنعتی، مشکلات دیگری از جمله خطر انفجار بویلر را به همراه داشته باشید. توجه به فاکتورهای ایمنی و ملاحظات ساخت استاندارد هنگام خرید این تجهیزات می‌تواند ضریب اطمینان کار را افزایش دهد و از مشکلات جدی جلوگیری کند.

 

دیگ بخار

دیگ بخار

 

نکات مهم در خرید دیگ بخار

توجه به کیفیت و ساختار استاندارد در خرید دیگ بخار باید اولویت اصلی تامین‌کنندگان این تجهیز باشد. در مقابل تولیدکنندگان دیگ بخار باید مطابق با الزامات تعریف شده سازمان استاندارد، اصول فنی و استانداردهای لازم در ساخت تمام مخازن تحت فشار از جمله بویلرها را رعایت کنند. با توجه به اینکه مسئولیت استفاده از دیگ‌های بخار به عهده مصرف‌کننده آن است، توجه به نکات مهم در خرید این محصول اهمیت بیشتری می‌یابد.

 

• قبل از هر چیزی باید هنگام خرید بویلر به پروانه استاندارد تولیدکننده توجه کنید.

 

• سپس بهتر است بر اساس نیاز کاربری خود نسبت به تهیه یک بویلر مناسب اقدام کنید. برای این منظور باید حجم بخار مورد نیاز را در نظر گرفته تا بر اساس آن به انتخاب درستی در اندازه دیگ برسید.

 

راهنمای خرید دیگ بخار

راهنمای خرید دیگ بخار

 

• در این بین باید به نوع سوخت و مشعل دیگ، تعداد پاس‌های محفظه احتراق، تجهیزات جانبی از جمله: سختی‌گیر، دی اریتور، پمپ آب تغذیه، پرشر سوئیچ‌ها، شیرهای خروجی بخار، سوپاپ اطمینان، تابلو برق و تجهیزات دیگر توجه کنید و کیفیت آن‌ها را برای تضمین عملکرد بهینه دیگ بخار مورد بررسی قرار دهید.

 

• اگر هدف شما از خرید دیگ بخار تامین نیاز پروژه‌های بزرگ است، می‌توانید از دیگ‌های فولادی استفاده کنید. ظرفیت این دیگ‌ها نامحدود بوده و برای پروژه‌های بزرگ بهینه‌سازی شده است. ضمن اینکه دیگ‌های فولادی قابلیت تحمل شوک‌های حرارتی را دارند، می‌توانند فشارهای خیلی بالا را تحمل کنند و با هر نوع سوختی سازگار هستند. این در حالی است که دیگ‌های چدنی قابلیت تحمل فشار بالا را ندارند و برای فشارهای پایین مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نظر داشته باشید که هر چه میزان فشار دیگ بخار بالاتر باشد، عملکرد و کارایی بیشتری ارائه می‌دهد.

 

• شما می‌توانید متناسب با نیاز صنعت خود انواع بویلر ایستاده و افقی را تهیه کنید. آنچه در انتخاب این تجهیزات مورد توجه قرار می‌گیرد، ظرفیت دیگ‌های بخار است.

 

قیمت دیگ بخار

قیمت دیگ بخار

 

قیمت دیگ بخار

برای اینکه بتوانید بهترین انواع دیگ بخار را برای بخش‌های مختلف صنعت تهیه کنید، باید کیفیت و قیمت این تجهیزات را در کنار هم قرار دهید. هرچند کیفیت و ساختار استاندارد بویلرها هنگام خرید این تجهیزات در اولویت قرار می‌گیرد، اما قیمت نیز به عنوان یک فاکتور مهم همواره در خرید این تجهیزات مطرح می‌شود. قیمت بویلرها به ساختار آن‌ها، ظرفیت و حجم بخار تولیدشده، تجهیزات جانبی دیگ‌ها، کیفیت تولید، متریال‌های مصرفی، برند تولیدکننده و موارد بسیار دیگر بستگی دارد. انتخاب یک شرکت معتبر برای خرید دیگ‌های بخار این اطمینان را در شما ایجاد می‌کند که می‌توانید ضمن خرید بویلرهای با کیفیت متناسب با نیاز کاربری خود، یک خرید اقتصادی را انجام دهید.

 

راهنمای خرید دیگ بخار

راهنمای خرید دیگ بخار

 

جمع‌بندی

در این مطلب ضمن معرفی دیگ بخار راجع به اهمیت خرید دیگ‌های باکیفیت و راهنمای خرید این تجهیزات صحبت کردیم. دیگ‌های بخار نقش بسیار مهمی در صنایع مختلف از جمله: صنایع پتروشیمی، صنایع شیمیایی، کارخانجات خودروسازی و تولید قطعات صنعتی، صنایع غذایی، لاستیک‌سازی، صنایع شستشو و موارد بسیار دیگر دارند. با توجه به اینکه عملکرد بهینه صنایع مختلف به کیفیت این تجهیزات، طراحی و ساخت استاندارد آن‌ها بستگی دارد، بهتر است هنگام خرید بویلرها توجه بیشتری به الزامات ساخت استاندارد آن‌ها داشته باشید. اگر تخصصی در این زمینه ندارید، بهتر است شرکتی را برای خرید انتخاب کنید که ضمن فروش انواع بویلر با قیمت و کیفیت مناسب، پشتیبانی مناسبی از محصولات خود ارائه دهد.

 

برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید :

www.zagrosboiler.com

https://zagrosboiler.com

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024