راهنمای انتخاب و خرید شال بافت



شال بافت برای فصل زمستان برای پوشش سر در مقابل سرما بسیار کارآمد می باشد. اگر تمایل دارید در روزهای سرد زمستان استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهترین گزینه شال بافت با طرح و رنگ زیبا را برای خود انتخاب کنید. شال بافت در انواع طرح های پاییزه و زمستانه وجود دارد و بهتر است شما در روزهای سرد سال از شال بافتنی ضخیم برای گرم نگه داشتن سر خود استفاده کنید. به علاوه برای روزهای پاییزه می توانید از شال پاییزه استفاده کنید.

 

شال بافت فروشگاه کاتلیا دارای طرح و رنگ های متنوع می باشد و شما می توانید با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری از بین آن ها شال زیبا و جذابی را برای خود انتخاب کنید. 

 

نکات مهم برای انتخاب شال بافت 

در صورتی که استایل شما پراز نقش و نگار و طرح های شلوغ است بهتر است از یک شال بافت ساده رنگی استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید رنگ شال خود را هماهنگ با طرح لباس یا پالتو خود انتخاب کنید. دقت داشته باشید که استفاده از شال های رنگ رنگی و شلوغ با لباس گرم پر از نقش نگار اصلا مناسب نیست و بهتر است از شال ساده و شیک استفاده کنید. 

 

در حالی که لباس گرم یا پالتوی شما رنگ های خنثی مثل طوسی ،مشکی وسفید دارد یا شامل یک رنگ ثابت بدون نقش و نگار است دست شما در انتخاب انواع شال رنگی باز می باشد. 

 

طرح و نقش های قدیمی که مادرانم برای بافت شال گردن استفاده می کردند هم اکنون نیز مد می باشد. نقش های با ترکیب طبیعت گل ها، دان های برف، راه راه و... همگی از مدل های محبوب شال بافت هستند که کامل کننده استایل زیبای شما باشد. 

 

خرید شال بافت

 

توجه به رنگ 

شال بافت در انواع رنگ های روشن و تیره تولید و عرضه می شود. و بهتر است شما رنگ شال را به صورتی انتخاب نمایید که با رنگ پوست و رنگ سایر لباس ها و اکسسوری های مورد استفاده شما هماهنگ باشد. 

 

برای بافت برخی از شال ها از ترکیب دو یا چند رنگ کاموا استفاده می شود. که رنگ های انتخابی به صورت متضاد یا مکمل یکدیگر انتخاب می شود. شال بافت تک رنگ زیبایی و جذابیت خاص خود را دارد برای بانوانی که تمایل دارند ظاهری ساده و آراسته داشته باشند انتخاب مناسب به شمار می رود. 

 

در صورت تمایل می توانید رنگ شال بافت را با رنگ کیف و کفش یا سایر اکسسوری ها ی خود ست کنید تا استایل شیک و زیبایی داشته باشید. 

 

در صورتی که رنگ پوست شما روشن است می توانید از شال با رنگ تیره استفاده کنید. و برعکس اگر رنگ پوست شما تیره است انتخاب شال با رنگ روشن مناسب می باشد. 

 

خرید شال بافت 

قواره شال 

به طور کلی برای خرید شال و روسری باید نکاتی را رعایت کنیم. اولین فاکتور در خرید شال و روسری سایز یا قواره است. که در خصوص شال یک قواره استاندارد وجود دارد طول 180 سانتی متر و عرض بین 60تا 70 سانتی متر است. 

 

جنس

در زمان خرید شال بافت توجه ویژه ای به جنس داشته باشید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشد. امروزه شال ها در جنس ها متنوعی از بافت ،پشمی ،نخی و... تولید و عرضه می شوند. 

 

انتخاب شال بافت

 

کیفیت 

کیفیت از فاکتورهای مهم و ضروری برای انتخاب شال و روسری است. در زمان خرید باید به خوبی شال را بررسی کنید تا محصول مورد نظر از کیفیت، یکدست و مطلوبی برخوردار باشد.

 

طرح و رنگ 

انتخاب طرح و رنگ براساس سلیقه شخصی می باشد و همچنین مشخص کننده استفاده از شال در چه نوع محیطی، رسمی یا دوستانه می باشد. ضمن اینکه رنگ شال باید متناسب با رنگ پوست شما باشد. 

 

نحوه شستشو 

برخی از شال و روسری های بانوان تنها امکان شستشو با دست را دارند و برخی دیگر را می توان با ماشین لبلسشویی شست. این که جنس شال شما از چه پارچه ای باشد و چگونه تولید شده باشد از دسته موارد تعیین کننده در نحوه شستشو می باشد. قطعا شال ها بافت لازم است تا با دست و بدون آنزیم شسته شود. 

 

نکاتی برای انتخاب شال بافت

 

قیمت شال 

با وجود تنوع بالا در زمینه شال و روسری همه نوع قیمت برای خرید شال و روسری موجود می باشد. به طور کلی شال و روسری با توجه به کیفیت و قواره و جنس آن از قیمت متفاوتی برخوردار است. ضمن اینکه افراد با توجه به سلیقه شخصی خود و میزان بودجه ای که در نظر دارند برای خرید اقدام می کنند. 

 

جمع بندی 

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت کاتلیا جدیدترین مدل های شال زمستانه و شال پاییزه در طرح و رنگ های گوناگون را مشاهده و خریداری کنید. خرید آنلاین مزیت ها بی شماری دارد که ازجمله آن می توان به صرفه جویی در زمان و وقت و اینکه می توانید محصولات را باهم مقایسه کنید. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024