سفارش دوخت کیف از پوست بدن انسان /عکس



یک شهروند ساکن انگلیس تصمیم گرفت تا از پوست بدن خود دوخت یک کیف دستی را سفارش دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سفارش غیرمعمول یک شهروند انگلیسی از منچستر بحث داغی را در شبکه‌های مجازی به راه انداخت. بر اساس گزارش دیلی میل، جوآن شهروند ۵۵ ساله انگلیسی درخواست دوخت یک کیف دستی از پوست بدن خود را داد. او به سازنده‌ها سفارش کرد تا در قسمت‌هایی از این کیف از پوست پایش استفاده شود؛ بنابراین گزارش خانم جوان مدتی است از یک بیماری عروقی رنج می‌برد و به همین دلیل باید قطع عضو شود؛ او تمایل نداشت تا پایش زیر خاک پوسیده شود، از این رو به دنبال کسی بود تا سفارشش را قبول کند.

جوآن در پاسخ به واکنش‌هایی که از این تصمیم او منتشر شده بود، گفت: می‌دانم که این کار من عجیب و نفرت‌انگیز است و ممکن است که فکر کنند من دیوانه‌ام اما این پای من است و فکر جدا شدن از آن برای من غیرقابل تحمل است؛ از این رو می‌خواهم آن را به نحوی نگه دارم. بعضی‌ها بند ناف نوزاد خود را نگه می‌دارند و بعضی‌ها خاکستر مرده خود را. پس نباید نگه داشتن پوست پای من آنقدر‌ها هم عجیب باشد.

گفتنی است؛ مواد اصلی این کیف پوست حیوانات و چرم مصنوعی به اضافه پوست پای جوآن است که حدود ۳۰۰۰ پوند ارزش دارد اما هنوز داوطلبی برای دوخت چنین کیفی پیدا نشده است.

خان انگلیسی طرح کیف خود و قسمتی که باید پوست بدنش روی آن کار شود را اینگونه طراحی کرده است.

 

اخبار,اخبارگوناگون,دوخت کیف از پوست بدن

 

اخبار,اخبارگوناگون,دوخت کیف از پوست بدن

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------