راهنمای اجاره ویلا سوئیت و اقامتگاه در سفر به شمال غرب کشور



چکیده : همه انسان ها، برای تکامل خود باید سفر کنند! این حرف یک شعار نست بلکه واقعیتی است که عاشقان سفر به خوبی آن را درک می کنند. هرچقدر هم که در محدوده امن خود باشید، زمانی خواهد رسید که با تمام وجود می خواهید سفری دوستانه و یا خانوادگی را ترتیب دهید و از شهر خودتان بیرون بزنید. اما مسئله مهم تر دانستن مقصد سفر است و در داخل کشورمان چه جایی بهتر از شمال غرب ایران؟!

 

 همه انسان ها، برای تکامل خود باید سفر کنند! این حرف یک شعار نست بلکه واقعیتی است که عاشقان سفر به خوبی آن را درک می کنند. هرچقدر هم که در محدوده امن خود باشید، زمانی خواهد رسید که با تمام وجود می خواهید سفری دوستانه و یا خانوادگی را ترتیب دهید و از شهر خودتان بیرون بزنید. اما مسئله مهم تر دانستن مقصد سفر است و در داخل کشورمان چه جایی بهتر از شمال غرب ایران؟!

 

 شمال غرب ایران با جذاب ترین جاذبه های گردشگری و امکان اجاره ویلا و اجاره سوئیت با قیمت مناسب از ارزان تا لوکس، می تواند یکی از هیجان انگیزترین سفر های شما باشد. این نوشتار راهنمای کامل سفر به شمال غرب ایران و نحوه اجاره ویلا در این منطقه است. با ما همراه باشید

 

حقایق جالب در مورد شهرهای شمال غرب ایران

 

اجاره سوئیت در شمال غرب کشور

 

 

شمال غرب ایران منطقه وسیعی است و از جمله شهرهای شمال غربی که می توانید به آنها سفر کنید ‌ تبریز، ارومیه، اردبیل، سرعین و سایر شهرهای کوچک و بزرگ است. هر یک از این شهرها عجایب خاص خود را دارند مثلاً شهر تبریز یکی از امن‌ ترین شهرهای ایران است که شما حتی در ساعات پایانی نیمه شب می‌ توانید با خیال راحت در آن قدم بزنید و یا اینکه از حقایق جالب ارومیه این است که گفته می ‌شود که این شهر زادگاه زرتشت بزرگ می‌ باشد که زرتشت در آن قدم زده است.

 

برای اینکه از سفر به شمال غرب ایران لذت بیشتری ببرید، اجاره روزانه سوئیت در تبریز و یا ویلا در ارومیه و شهرهای اطراف یکی از واجبات است. چرا که چادر زدن در این شهرها، بخصوص در فصول سردتر ممکن است آزار دهنده باشد و توصیه نمی شود. اگر از سمت مرکز به شمال غرب ایران سفر می کنید، می توانید در شهرهای مرکزی و غربی مانند همدان نیز با اجاره سوئیت در همدان و یا سوئیت در زنجان شب خود را بگذارنید که نسبت به شهرهای اطراف قیمت مناسب تری دارند و روز بعد با انرژی بیشتر به ادامه سفر خود بپردازید.

 

 سرعین، یک شهر بین راهی برای مسافران شمال

 

سرعین

 

سرعین یکی از شهرهای اردبیل است که به دو علت بسیار گردشگر پذیر است. اول اینکه این شهر دارای استخرهای آب گرم بسیار زیادی است و خیلی از افراد تنها برای آب تنی در این استخرها و جهت رفع درد مفاصل، به سرعین می آیند و با اجاره سوئیت در سرعین چند روزی را به درمان های آبی اختصاص می دهند. در وهله دوم سرعین یک شهر کوچک و نزدیک به شمال ایران است و خیلی از افراد برای اینکه هزینه های بالایی برای اجاره ویلا و سوئیت در شمال نپردازند، یک روز را در این شهر بین راهی سرسبز می گذرانند.

 

از بهترین استخرهای آب گرم سرعین می توان به استخر گاومیش گلی و شهر آفتاب اشاره کرد. برخی از هتل های این شهر نیز دارای استخر آب گرم می باشند. ولی از آنجایی که هتل ها بسیار شلوغ هستند و استخر آب گرم آنها نسبتا کوچکتر است، توصیه ما این است که اجاره ویلا و سوئیت را جزو انتخاب های اولیه خود قرار دهید و در مجتمع های آبدرمانی مخصوص آبتنی کنید.

 

کندوان، منطقه ای در شمال غرب که مسافران درون صخره اقامت می کنند

 

kandowan

 

شاید این تیتر برای شما عجیب باشد ولی واقعیت دارد!  منطقه‌ ای در آذربایجان شرقی و نزدیک به تبریز به نام کندوان وجود دارد که مردمان آن درون خانه‌ های ساخته شده از سنگ زندگی می‌ کنند و امکان اجاره سوئیت صخره ای در کندوان نیز برای مسافرین فراهم است.

 

در واقع در روستای کندوان مردم در خانه‌ هایی به شکل عدد هشت و مخروطی شکل که از سنگ ساخته شده ‌اند زندگی می ‌کنند. شاید جالب باشد که بدانید در دنیا تنها در دو کشور آمریکا و ترکیه، خانه‌ هایی مشابه با اقامتگاه های صخره ای کندوان وجود دارد. سالیانه حدود یک میلیون نفر از روستای کندوان و این خانه های عجیب دیدن می‌ کنند.

 

اجاره ویلا و اقامت در شمال غرب ایران

 

قزوین

 

اگر دو گزینه واجب برای سفر وجود داشته باشد، پس از انتخاب همسفر خوب، داشتن اقامتگاه خوب جزو واجبات است! شهرهای شمال غربی جزو شهرهای سردسیر هستند و مسعله اقامت در این شهرها بسیار مهم است که باید به آن توجه بیشتری داشته باشید. همانطور که می دانید پلتفرم های زیادی برای اجاره آنلاین ویلا و سوئیت وجود دارد که یکی از باسابقه ترین آنها مجموعه های سرایار، موسم، شب، لیدوماتریپ و جاجیگا می باشند. طبق نظرسنجی ها، لیدوماتریپ با بیش از 6 سال تجربه و بیش از 8 هزار اقامتگاه در 520 شهر و روستای ایران، یکی از بهترین پلتفرم های حال حاضر در زمینه رزرو آنلاین ویلا و سوئیت در سفر به شمالغرب ایران است.

 

قزوین

 

 در رزرو آنلاین اقامتگاه، اجاره سوئیت قزوین ، اجاره سوئیت همدان و هر شهر دیگری از ایران، به صورت آنلاین و از راه دور انجام می گیرد. بنابراین شما دغدغه بی مورد برای پیدا کردن اقامتگاه نخواهید داشت. همچنین مجموعه های رزرو آنلاین مانند لیدوماتریپ، در تمام روزهای سال و در تمام فصول اقامتگاه هایی با قیمت های مناسب را در اختیار مسافرین قرار می دهد که باعث شده بسیار از افراد محلی و میزبان ها، به کسب درآمد حلال برسند و مسافرین نیز با اعتماد کامل و با پشتیبانی و تضمین لیدوماتریپ، در این منازل سکونت کنند.

 

پشتیبانان این مجموعه با صبر و پیگیری بسیار بالا، بهترین اقامتگاه های شمال غرب ایران را در وبسایت www.lidomatrip.com  گرد هم آورده اند تا شما بتوانید تنها با دسترسی به اینترنت و در عرض چند دقیقه اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. در این وبسایت تصاویر واقعی از هر اقامتگاه به همراه مشخصات کامل درج شده است که به شما کمک می کند انتخاب دقیق تر و بهتری داشته باشید و پس از رسیدن به مقصد، بدون کوچکترین اتلاف وقت، در منزلی تمیز، مرتب و امن اقامت کنید و این شروعی جذاب برای سفر هیجان انگیز شما در شهر مقصد خواهد بود.

 

از دیگر سایت های فعال در این حوزه برای اجاره سوئیت در شمال غرب کشور می توان به وب سایت های کرد سوئیت، شب، لیدوماتریپ و جاجیگا اشاره کرد.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024