هتل های نزدیک میدان نقش جهان



هتل های نزدیک میدان نقش جهان,اقامت در اصفهان,هتل ستاره اصفهان

اقامت در اصفهان

 

اصفهان را با نصف جهان می‌شناسیم و با همه جاذبه‌های تفریحی و دیدنی این‌شهر بزرگ، این‌لقب برازنده آن است. دیدنی‌های اصفهان به‌حدی زیاد است که با یک سفر یک‌روزه نمی‌توان از آن بازدید کرد و همه برنامه‌های خود را انجام داد. 

 

پس با این شرایط بهتر است از هتل یا اقامتگاه مناسبی استفاده کرد تا روز‌های بعدی به برنامه‌ها برسیم. تعداد مسافرانی که از داخل یا خارج کشور به اصفهان سفر می‌کنند زیاد است و به همین هتل‌ها و اقامتگاه‌های متنوعی در شهر برای پذیرایی از میهمانان وجود دارند.

 

یکی از دیدنی‌های بارز اصفهان که بسیاری از مسافران در آن عکسی به یادگار ثبت کرده‌اند، میدان نقش جهان است. اگر به اصفهان سفر می‌کنید باید بخشی از سفر خود را به این‌میدان و دیدنی‌هایی که در نزدیکی آن هستند، اختصاص دهید. 

 

اگر هم دوست دارید در موقعیت خوبی از شهر، هتلی را رزرو کنید، هتل‌های نزدیک میدان نقش جهان یا اجاره خانه روزانه در اصفهان نزدیک میدان، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. در این‌مطلب می‌خواهیم درباره هتل‌های اصفهان که به میدان نقش جهان نزدیک هستند صحبت کنیم.

 

اگر دوست دارید درباره هتل‌ها و نحوه رزرو هتل در اصفهان اطلاعاتی داشته باشید یا قرار است در آینده‌ای نزدیک به اصفهان سفر کنید، حتما با ما تا انتهای این‌مطلب همراه باشید.

 

هتل ستاره اصفهان

یکی از هتل‌های زیبا و لوکس اصفهان که در خیابان حافظ و میدان نقش جهان واقع شده، هتل ستاره است. هتل سه‌ستاره ستاره سعی کرده با ترکیب معماری سنتی و مدرن فضای بی‌نظیری را برای مسافران ایجاد کند. هتل در سال 1394 بازسازی شده و با بیش از 50 واحد اقامتی در خدمت مسافران است. 

 

هتل در قدیم با نام هتل صدف فعالیت داشته و پس از مرمت به نام جدید تغییر اسم داده است. اگر به‌دنبال اجاره روزانه خانه در اصفهان یا هتلی با موقعیت مکانی خوب هستید، هتل ستاره یکی از گزینه‌های مناسب برای شما خواهد بود. 

 

مهمان پذیر بید اصفهان,رزرو هتل در اصفهان,آدرس مهمان پذیر بید اصفهان

هتل های نزدیک میدان نقش جهان

 

همانطور که درباره میدان نقش جهان می‌دانید، موقعیت مکانی هتل بسیار خوب است و هتل دسترسی مناسبی به بسیاری از بنا‌های تاریخی و دیدنی‌های اصفهان را برای مسافران هدیه می‌دهد.

 

مهمان پذیر بید اصفهان

برای رزرو هتل در اصفهان بهتر است لیستی از همه هتل‌های نزدیک به موقعیتی که می‌خواهید را تهیه کنید و آن‌ها را با هم مقایسه کنید. یکی از هتل‌هایی که پیشنهاد می‌شود در لیست بررسی خود داشته باشید، مهمان‌پذیر بید اصفهان است. 

 

مهمان‌پذیر در خیابان مسجد سید واقع شده و دسترسی خوبی به مکان‌های دیدنی اصفهان دارد. بید کار خود را از سال 398 آغاز کرده و با 8 واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانان نصف جهان است. میدان نقش جهان و پل سی‌و‌سه پل هم در نزدیکی مهمان‌پذیر بید قرار دارند.

 

اقامتگاه بوم گردی سرای سنتی هاتف اصفهان

یکی از اقامتگاه های اصفهان که در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارد، اقامتگاه بوم گردی سرای سنتی هاتف است. این‌اقامتگاه بیش از 120 سال قدمت دارد و از سال 1397 برای گردشگران امکان اقامت در آن فراهم شده است. 

 

اگر به اصفهان سفر می‌کنید و دوست دارید زمان سفر خود را با شکلی متفاوت از زندگی های امروزی و در آرامش سپری کنید، بد نیست نگاهی به اقامتگاه بوم‌گردی سرای سنتی هاتف اصفهان برای اقامت داشته باشید. اقامتگاه رستوران و شربت‌سرا نیز دارد که بد نیست حتما سری به آن‌ها بزنید. با وجود فضای سنتی به بسیاری از خدمات مانند اینترنت رایگان هم دسترسی خواهید داشت.

 

خانه مسافر حراتیج اصفهان

یکی از اقامتگاه‌هایی که به‌تازگی و در سال 1400 فعالیت خود را در اصفهان آغاز کرده مسافر‌‌خانه حراتیج اصفهان است. مسافر‌خانه 20 واحد اقامتی دارد که سعی کرده تا بهترین خدمات ممکن و متناسب را برای میهمانان خود فراهم کند. 

 

البته تعدادی از امکانات مانند یخچال برای اتاق‌ها، به‌صورت مشترک در آشپزخانه قرار دارد. مسافر‌خانه حراتیج در محل مناسبی از شهر واقع شده و به بسیاری از نقاط مهم و دیدنی شهر دسترسی خوبی دارد. اقامت در مسافر‌خانه حراتیج با معماری تلفیقی مدرن و سنتی خود، اقامتی فراموش‌نشدنی برای سفر شما را فراهم خواهد کرد.

 

اقامتگاه بوم گردی سرای سنتی هاتف اصفهان,اقامتگاه های اصفهان,اقامتگاه بوم گردی سرای سنتی هاتف

معرفی هتل ها در اصفهان

 

هتل ملک اصفهان

هتل ملک یکی از گزینه های مناسب برای رزرو هتل در اصفهان است که توانسته توجه مسافران زیادی را به خود جلب کند. هتل فاصله مناسبی تا بسیاری از نقاط مهم و دیدنی شهر دارد. هتل امکانات مناسبی را برای رفاه مسافران تهیه کرده و با بهترین خدمات ممکن، سعی دارد مسافرتی فراموش نشدنی را برای آن‌ها ثبت کند.

 

اقامتگاه‌ها و هتل‌های دیگری مانند هتل سپاهان اصفهان، اقامتگاه سنتی قصر منشی اصفهان، هتل صفوی اصفهان، اقامتگاه سنتی خان‌نشین اصفهان، هتل زنده رود اصفهان، هتل عباسی اصفهان و تعدادی دیگر از هتل ها و هتل آپارتمان‌های اصفهان هم در نزدیکی میدان نقش جهان قرار دارند که دسترسی خوبی به دیدنی‌های شهر دارند. 

 

اگر دوست دارید به اصفهان سفر کنید، حتما درباره ویژگی‌ها و جزئیات این هتل ها نیز در سایت علی بابا مطالعه کنید. بعد از مقایسه می‌توانید برای اجاره خانه روزانه در اصفهان یا رزرو هتل مناسب اقدام کرده و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024