عکس | تصویری تأثربرانگیز از عشق‌ورزی پنگوئن‌ها



عکس دو پنگوئن که به افق ملبورن در استرالیا خیره شده‌اند شاید در نگاه اول فقط یک عکس بامزه به نظر برسد، اما عکاس این عکس‌ها که سه شب تمام برای ثبت این قاب‌ها با گروه پنگوئن‌ها سپری کرده توضیحاتی داده که در این دوران کرونا توجه بسیاری را جلب کرده است. ‎

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی‌بی‌سی، توبیاس بومگرتنر، عکاس و فعال حقوق حیوانات در معرض انقراض نوشته: "در این دوران (کرونا) آنهایی که می‌توانند کنار عزیز یا عزیزانشان باشند واقعا خوشبختند. این دو پنگوئن که ساعت‌ها بر روی صخره‌ای مشرف به افق ملبورن، شانه به شانه و بال به بال در کنار هم ایستاده بودند هر دو جفت خود را از دست داده‌اند. پنگوئن سفید، ماده‌ای است که جفتش مرده و آنکه کنارش است نر جوان‌تری است که او هم جفتش را از دست داده است. آنها ساعت‌ها کنار هم می‌ایستند و همدیگر را تسلی می دهند و در مورد مسائل پنگوئنی با هم حرف می‌زنند.

 

 اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون ,عشق‌ورزی پنگوئن‌ها

 بومگرتنر در اینستاگرامش نوشت: فقط در عشق است که حتی اگر ببازی باز هم بُرده‌ای میان هیاهو و روزمرگی گروه پنگوئن‌ها این دو تا مرغ عشق ساعت‌ها کنار هم ایستاده‌اند و گویا دارند فقط از لحظه کنار هم بودنشان لذت می برند. درد مشترک آنها را به هم رسانده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------