تور ترکیه ارزان تر از کیش؟ کلاهبرداری به سبک جدید



به نظر شما هم تبلیغ آژانس‌های مسافرتی برای رزرو تور ترکیه با قیمت ارزان‌تر از کیش غیر واقعی و کلاه‌برداری است؟

به نظر شما هم تبلیغ آژانس‌های مسافرتی برای رزرو تور ترکیه با قیمت ارزان‌تر از کیش غیر واقعی و کلاه‌برداری است؟ شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد. اما در واقعیت امکان پیدا کردن تورهای ارزان ترکیه با هزینه‌ی کم‌تر از پکیج‌های مسافرتی کیش وجود دارد. البته همه‌ی مقاصد ترکیه هم شامل این قیمت ارزان نسبت به جزیره‌ی کیش نمی‌شوند. ضمن اینکه این موضوع فقط در مواقعی خاص از سال رخ می‌دهد. پس باید در مرحله‌ی اول زمان‌هایی که قیمت تور ترکیه ارزان‌تر از پکیج‌های مسافرتی کیش است را بدانیم!

 

تور ترکیه ارزان تر از کیش

 

نوروز؛ زمان مناسب رزرو تور ترکیه ارزان‌تر از کیش

از یک الی دو هفته مانده به آغاز نوروز قیمت تور کیش حتی تا 20 الی 25 میلیون تومان می‌رسد. در حالی که قیمت برخی از تورهای ترکیه، نصف یا دو سوم پکیج‌های مسافرتی کیش است. نه تنها نوروز که زمستان هم از جمله زمان‌هایی است که قیمت تور جزیره بیشتر از برخی پکیج‌های مسافرتی ترکیه است. دلیل این موضوع هم تقاضای بیشتر برای خرید این تور در زمستان است. از آن طرف هم قیمت تور ترکیه به دلیل کاهش مسافران بر اثر سرمای هوا پایین‌تر می‌آید. همین موضوعات دلیل اصلی قیمت بالای تور کیش نسبت به مقاصد ترکیه است.

 

3 مقصدی که قیمت تور آن‌ها از کیش ارزان‌تر در می‌آید!

برخی از مقاصد ترکیه تورهایی با قیمت ارزان‌تر نسبت به پکیج‌های مسافرتی کیش دارند. البته این ارزان بودن قیمت‌ها به معنای بی‌کیفیتی تور ترکیه نیست. فقط برخی مسائل جزئی باعث می‌شود که قیمت تور ترکیه ارزان‌تر از کیش در بیاید. بسیاری از مقاصد ترکیه هم در هیج یک از ایام سال هزینه‌ی کم‌تری برای مسافران ندارند. در لیست زیر این مقاصد نسبتا ارزان ترکیه را برای شما آورده‌ایم و دلایل قیمت پایین آن‌ها را نیز برای شما توضیح داده‌ایم.

 

تور وان ترکیه؛ ارزان به دلیل برگزاری به صورت زمینی

دلیل اصلی قیمت پایین تور ترکیه وان برگزاری آن به صورت زمینی است. برای همین می‌توانید این شهر را به عنوان مقصد سفرتان در نظر بگیرید و هزینه‌ی کم‌تری نسبت به کیش در نوروز و زمستان بپردازید. البته پیشنهاد می‌کنیم به دلیل انجام این تور به صورت زمینی، آن را در زمستان رزرو نکنید. در عوض می‌توانید به سراغ رزرو این تور در نوروز بروید و با هزینه‌ی کم‌تری نسبت به کیش (حدودا نصف قیمت) سفر خارجی داشته باشید. البته اگر می‌خواهید سفر خارجی با سرگرمی‌های بیشتری داشته باشید، رزرو تور ترکیبی ترکیه را به شما پیشنهاد می‌کنیم!

 

سفر به دو کشور با قیمت کم‌تر از تور کیش

قیمت تورهای ترابزون باتومی هم در نوروز و زمستان نسبت به تور کیش پایین‌تر در می‌آید. دقیقا مشابه مقصد وان قیمت این تور نیز به دلیل برگزاری آن به صورت زمینی، پایین است. در نتیجه می‌توانید با هزینه‌ای مناسب و نسبتا کم در نوروز به این دو شهر سفر کنید. هرچند که با وجود مسیر طولانی شما بین این دو شهر ممکن است، مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتری در طول سفر نسبت به سایر مقاصد بشوید. اما با رزرو این تور می‌توانید از دو شهر در کشوره‌های مختلف بازدید نمایید.

 

تور استانبول را با قیمت کم‌تر از کیش رزرو کنید!

شاید به نظر شما چنین اتفاقی قیمت غیر ممکن باشد. اما در صورت رعایت برخی نکات می‌توانید تور استانبول نوروز را با قیمت کم‌تری نسبت به کیش رزرو کنید. برای این کار فقط کافیست که به جای پروازهای خارجی از حداقل دو هفته مانده به عید این تور را با پروازهای ایرانی رزرو کنید. به این صورت چون تعداد کم‌تری از مسافران قصد رزرو تور استانبول را دارند، هزینه‌های شما نسبت به کیش کم‌تر است. البته برای اینکه اقامت شما نسبت به کیش ارزان‌تر در بیاید، باید تور ترکیه استانبول با هتل‌های ارزان سه یا 4 ستاره رزرو کنید.

 

تور استانبول

 

برای رزرو تور ترکیه ارزان چه کاری باید انجام دهیم؟

انتخاب پروازهای ارزان یا مسیر زمینی برای کاهش هزینه‌ها کافی نیست. اگر قصد کاهش هزینه‌های سفرتان را دارید، باید به دنبال راه‌های دیگری برای این کار بگردید. مهم‌ترین نکته در رزرو به موقع تور است. در صورتی که رزرو این تور را به تعویق انداخته و قصد رزرو آن را دو یا سه روز مانده به عید دارد. احتمال افزایش هزینه‌های شما وجود دارد. البته این موضوع تنها مسئله پر اهمیت جهت کاهش هزینه‌های سفر به استانبول نیست؛ چون می‌توانید با انتخاب پروازهای ارزان‌تر هزینه‌های خودتان را کاهش دهید. حتی می‌توانید با مراجعه به آژانس‌های گردشگری و مقایسه‌ی قیمت‌ها ارزان‌ترین تور را رزرو کنید. البته برای مقایسه‌ی قیمت حتما لازم نیست که به صورت حضوری به آژانس‌های مسافرتی سر بزنید! بلکه راه‌های ساده‌تری هم وجود دارد.

 

از کدام سایت تور ترکیه را ارزان رزرو کنیم؟

در سایت لحظه آخر چندین آژانس مسافرتی معتبر تور استانبول نوروز و سایر تورهای ترکیه را به صورت نقد و اقساطی به مسافران ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از طریق این سایت قیمت پکیج‌های مسافرتی استانبول را که آژانس‌های مسافرتی مختلف در این سکو ارائه داده‌‌اند با یکدگیر مقایسه کنید. پس از مقایسه‌ی قیمت‌ها نیز امکان رزرو تور ترکیه استانبول به آسان‌ترین روش برای شما وجود دارد. پس از رزرو تور نیز می‌توانید برای پشتیبانی سفر با آژانس مسافرتی طرف قراردادتان ارتباط برقرار کنید. کارشناسان تور آژانس‌های مسافرتی همکار با سایت لحظه آخر مشکل شما را پیگیری و در اسرع وقت حل می‌کنند.

 

تور استانبول نوروز

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024