مدارس کدام شهرها فردا (26 آذر) تعطیل است؟/ از آبادان و خوزستان تا کیش و لرستان



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس و دانشگاه های آبادان
مدارس و دانشگاههای آبادان فردا سه شنبه تعطیل شد.

به گزارش صداوسیما، فرماندار ویژه آبادان اعلام کرد؛ بعلت ادامه بارندگی، فردا مدارس و دانشگاههای شهرستان آبادان تعطیل است.

 

اعلام تعطیلی مدارس ۱۴ شهرستان‌ در خوزستان

براساس تصمیم ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان خوزستان مدارس، مراکز اموزشی و دانشگاه‌های شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، کارون، باوی، سوسنگرد، شادگان، آبادان، خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، ماهشهر، هندیجان و امیدیه به علت آبگرفتگی معابر و بارش باران تعطیل شد.

 

براساس این گزارش ادارات استان خوزستان تعطیل نخواهند بود.

 

مهد کودکها و مدارس ابتدایی البرز فردا سه شنبه تعطیل است

ستاد اضطرار آلودگی هوای استان البرز اعلام کرد که با تداوم آلایندگی و افزایش غلظت ذرات آلاینده معلق در هوا ، فعالیت مهدکودک ها، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در نوبت صبح در پنج شهرستان کرج ، ساوجبلاغ ، نظرآباد ، اشتهارد و فردیس فردا سه شنبه نیز تعطیل است.

 

مدارس بیست شهرستان فارس سه شنبه تعطیل شد

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش فارس با توجه به شدت بارندگی در استان فارس، بنا بردرخواست روسای ادارات آموزش و پرورش و فرمانداران برخی از شهرستانهای استان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، تمامی مدارس تمامی دوره های تحصیلی شهرستانها و مناطق:لارستان، بیرم، لامرد، اشکنان، علامرودشت، اوز، خنج، گراش ، قیر ، فراشبند ، فیروزاباد ، کازرون  ،کوه چنار ، ممسنی ، جهرم ،فسا ، ششده، شیبکوه، مهر، گله دار ، زرین دشت ،کوار ، داراب ، شیرازروز سه شنبه 26 آذرماه 98 تعطیل است. 

 

مدارس ۶ شهرستان بوشهر به دلیل بارندگی تعطیل شد/ پاکسازی ریزش کوه در محور عسلویه به شیراز

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: به دلیل بارندگی مدارس ۶ شهرستان استان تعطیل شده است و همچنین به دلیل ریزش کوه، پاکسازی مسیر عسلویه به شیراز انجام شده است و نیروهای راهداری در محور حضور دارند.

 

جزئیات تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز سه‌شنبه

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در اطلاعیه‌ای جزئیات تعطیلی و تاخیر در آغاز به کار مدارس چهارمحال و بختیاری را در روز سه‌شنبه ۲۶ آذرماه اعلام کرد.

 

مدارس و ادارات دولتی اهواز برای سه‌شنبه تعطیل شدند

بر اساس اعلام فرمانداری اهواز، با توجه به بارندگی های شدید اخیر، آبگرفتگی معابر و جلوگیری از خطرات احتمالی کلیه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزش عالی، سازمان ها، بانک‌ها، ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان اهواز به استثنای مراکز امدادی، اورژانسی و خدماتی در روز سه شنبه مورخ ۹۸/۹/۲۶ تعطیل هستند. 

 

بعد از بارش شدید باران در اهواز که بیش از ۶۰ میلی‌متر بوده است اغلب مناطق این شهرستان دچار آبگرفتگی گسترده شده‌اند. 

 

کلیه مدارس کیش تعطیل شد

شامگاه امروز جانشین ستاد بحران کیش در جمع خبرنگاران از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی این جزیره در روز سه‌شنبه 26 آذرماه خبر داد.

 

وی افزود: بنابر آخرین اعلام وضعیت اداره هواشناسی، فردا در ابتدا بارندگی آرام و سپس بر شدت آن افزوده خواهد شد.

 

برف مدارس ۵ شهرستان استان اصفهان را تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همه مقاطع تحصیلی شهرستانهای فریدونشهر، چادگان، بویین و میاندشت، فریدن و تیران و کرون روز سه‌شنبه به علت بارش سنگین برف تعطیل شده است.

 

بارندگی شدید مدارس برخی شهرستان‌های هرمزگان را به تعطیلی کشاند

شدت بارش های باران در شهرستان‌های مختلف استان هرمزگان موجب شد در برخی شهرستان‌ها از جمله بستک و حاجی آباد مدارس تعطیل شوند.

 

فرماندار شهرستان بستک نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی مدارس شهرستان بستک در دو شیفت صبح و عصر روز سه شنبه تعطیل هستند. 

 

سید شمس الدین قتالی افزود: این تصمیم از سوی مدیریت بحران بستک و با توجه به بارش های قابل توجه در این شهرستان اتخاذ شده است. 

 

فرماندار بندرلنگه نیز در گفت‌وگو با تسنیم تصمیم گیری در خصوص باز یا تعطیل بودن مدارس را منوط به وضعیت بارندگی در صبح سه شنبه اعلام کرد و گفت: مدیریت بحران شهرستان بندرلنگه ساعت 6 صبح نسبت به باز یا تعطیل بودن مدارس این شهرستان تصمیم گیری خواهد کرد

 

مدارس قشم تعطیل شد

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران قشم گفت: به علت پیش‌بینی شرایط جوی نامساعد، تمامی مدارس استثنایی شهرهای قشم، سوزا و مرکز بخش حرا و کلیه مقاطع ابتدایی شیفت صبح فردا سه‌شنبه تعطیل است.

 

 تعطیلی برخی مدارس لرستان به دلیل بارش برف و برودت هوا

رضا زینی وند در گفت و گو با رسانه ها، اظهار داشت: به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهرستان های ازنا و الیگودرز، فردا سه شنبه ۲۶ آذر ماه تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح و عصر شهرستان ازنا تعطیل است و فعالیت آموزشی مدارس دوره اول و دوم متوسطه نوبت صبح این شهرستان با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

 

وی، گفت: همچنین در شهرستان الیگودرز نیز تمامی مدارس ابتدایی نوبت صبح تعطیل است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، افزود: فردا تمامی مدارس متوسطه اول و دوم روستایی این شهرستان تعطیل و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه اول و دوم شهری در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.

 

 

تعطیلی مدارس رودبار جنوب به‌علت شرایط نامساعد جوی

به‌علت شرایط نامساعد جوی، تمام مدارس ابتدایی و متوسطه مقاطع اول و دوم در شهرستان رودبار جنوب فردا سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه تعطیل اعلام شد.

 

همچنین دفتر مدیریت بحران استان کرمان اعلام کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی پرقدرتی که از اواخر امروز به تدریج کل استان دارد استان شده و بارش باران و برف، تگرگ و وزش باد شدید را به همراه خواهد داشت، آبگرفتگی معابر، پل‌ها، آب‌نماها ، طغیان رودخانه‌ها، سیلابی شدن مسیل‌ها، اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی، لغزندگی، کاهش دید در محورهای مواصلاتی و کاهش دما دور از انتظار نخواهد بود.

 

دفتر مدیریت بحران استان کرمان از کلیه شهروندان، روستائیان، کشاورزان، عشایر و دامداران خواست از توقف، تردد، چرای دام در حریم و بستر رودخانه‌ها، پل‌ها و آب‌نماها جدا خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------