تجمع کارگران کاغذ پاژ/ بوی نامطبوع ما را بیکار کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کارگران بیکارشده کاغذ پاژ در نیشابور می‌گویند: بعد از جابجایی کارخانه بلاتکلیف شدیم.

به گزارش ایلنا، صبح امروز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه، کارگران کارخانه کاغذ پاژ نیشابور دراعتراض به بلاتکلیفی شغلی و معیشتی خود مقابل فرمانداری این شهر دست به تجمع زدند.

 

کارفرمای این کارخانه به دلیل تولید بوی نامطبوع ناشی از فعالیت‌های این کارخانه و اعتراض اهالی منطقه، این کارخانه را از شهرک صنعتی خیام واقع در بخش "زبرخان" نیشابور در استان خراسان رضوی به منطقه صنعتی بینالود منتقل کرده که در نتیجه این جابجایی ۱۳۰ کارگر از کار بیکار شده‌اند.

 

کارگران بیکارشده می‌گویند: بوی بد، سرنوشت ما را ویران کرده است و این، عادلانه نیست.

 

به گفته سعید شیبانی (فرماندار نیشابور) تعطیلی کارخانه کاغذ پاژ با تصمیم‌گیری شورای پیشگیری از جرم استان همراه بوده است و با توجه به اینکه مهلت جابجایی کارخانه به علت بوی نامطبوعی که برای اهالی بخش زبرخان به خصوص شهر خرو ایجاد کرده بود، تمام شده است؛ به همین دلیل دستگاه قضایی شهرستان اقدام به تعطیلی این کارخانه کرده است.

 

وی گفت: در این کارخانه حدود ۱۳۰ کارگر فعال بوده‌اند که در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده و بیکار شده‌اند. صاحب کارخانه متعهد شده بود که در صورت تعطیلی کارخانه برای کارگران خود به دنبال کار جدیدی باشد تا آن‌ها بیکار نمانند.

 

وی بیان کرد: به علت اینکه صاحب کارخانه به قول خود مبنی بر جابجایی کارخانه عمل نکرده و همچنین به دلیل اعتراض دو ساله‌ای که از سوی اهالی شهر خرو به بوی نامطبوعی که از کارخانه خارج می‌شده، کارخانه کاغذ پاژ تعطیل شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------