توصیه‌های رئیس پلیس راهور استان اصفهان به مسافران و شهروندان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با توجه به پایان یافتن تعطیلات و برگشت مسافران به مقصد از آنها خواست ساعت برگشت خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند و همچنین نکات ایمنی هنگام رانندگی را مد نظر قرار دهند.

سرهنگ رضا رضایی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به وضعیت ترافیک کلان‌شهر اصفهان اظهار داشت: در ایام تعطیلات اخیر ترافیک شدیدی در حاشیه شمال و جنوب زاینده‌رود، پارک کوهستانی صفه و ناژوان به ویژه در شب‌ها شاهد بودیم.

 

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود برای امروز و امشب که تمام بارهای برگشت به سمت اصفهان است و بازگشت همشهریانی که در این چند روز از شهر خارج شدند حجم ترافیک افزایش یابد.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه محورهای منتهی به اصفهان از اوایل غروب امشب بسیار پر تردد می‌شود گفت: این بار ترافیکی از اوایل شب تا نیمه‌های شب ادامه دارد و از رانندگان می‌خواهیم به نکات ایمنی توجه کنند.

 

وی تصریح کرد: در محورهای چندگانه مثل اتوبان ذوب‌آهن، مسیر خمینی‌شهر آتشگاه به اصفهان، بزرگراه دستجردی، مسیر اشکاوند از سمت دشتی و شاهین‌شهر ترافیک شدیدی پیش‌بینی می‌شود.

 

رضایی ادامه داد: تمام ظرفیت‌ها برای کنترل ترافیک به‌کارگیری شدند و نیروها در این ایام به صورت آماده‌باش 100 درصدی در حال خدمت‌رسانی به مسافران بودند و اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شد، همچنین نیروهای کمکی در اختیار ما قرار داده شد و وضعیت ترافیکی شهر در حال کنترل است.

 

وی ضمن توصیه‌هایی به مسافران اظهار داشت: از مسافران درخواست می‌شود سفر خود را به ساعات پایانی شب موکول نکنند تا با ترافیک روبه‌رو نشوند، پیشنهاد می‌کنم از ساعت 17 یا 18 به سمت مقصد حرکت کنند تا به شهر خود برسند.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: به شهروندانی هم که امشب قصد حضور در حاشیه‌های شمالی و جنوبی زاینده‌رود را دارند، توصیه می‌کنم از پارک‌های دوبله، پارک در حریم تقاطع و روی پل‌ها به شدت خودداری کنند تا باعث انسداد مسیر و دردسر برای سایر شهروندان نشوند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------