کشف ۲ مزرعه استخراج ارز دیجیتال در کرمانشاه/ توقیف دستگاه‌های ارز ديجيتال در اصفهان



اخبار,اخبار اجتماعی

فرمانده انتظامی استان از کشف 2 مزرعه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) و ۱۲۶ دستگاه استخراج به ارزش 11 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر جاویدان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبالپلیس آگاهی استان مبنی بر وجود ۲ مزرعه استخراج ارز دیجیتال، کاراگاهان رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

 

وی ادامه داد: در تحقیقات گسترده پلیس آگاهی کرمانشاه، هر ۲ مزرعه شناسایی و ۱۲۶ ماینر (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) کشف شد.

 

جاویدان تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش دستگاه های کشف شده به ۱۱ میلیارد ریال می رسد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ متهم در این رابطه خبر داد و گفت: این افراد با استفاده از برق صنعتی ارزان قیمت به فعالیت سودجویانه می پرداختند.

 

وی در پایان از آمادگی پلیس کرمانشاه برای برخورد با افراد متخلف و سودجو خبر داد و گفت: هیچ چیزی از چشمان تیزبین ماموران پلیس مخفی نمی ماند.

 

توقیف دستگاه‌های ارز ديجيتال در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی، مأموران پاسگاه انتظامی رامشه با اجرای طرح ایست و کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان افزود: پس از متوقف شدن خودرو مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید به عمل آوردند که در این عملیات 30 دستگاه تبدیل ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد.

 

وی با بیان این‌که بر اساس اظهارت راننده، کالاهای مکشوفه بدون مجوز از جنوب کشور به مقصد اصفهان بارگیری شدند، گفت: کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

 

خدادوست در ادامه عنوان کرد: در این رابطه راننده و یک سرنشین خودرو دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با فرماندهان و مسؤولان انتظامی مبنی بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با پدیده قاچاق کالا، عنوان کرد: تأمین امنیت در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های اقتصادی بر عهده نیروی انتظامی است و مأموران این نیرو با برهم زنندگان نظم و امنیت در این حوزه به شدت برخورد می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------