توزیع ماسک در استان اصفهان مناسب نیست/ ممنوعیت نصب چادر در باغ فدک



اخبار,اخبار اجتماعی,استاندار اصفهان
با وجود تولید انبوه ماسک در استان ، استاندار اصفهان از نحوه نا مناسب توزیع ماسک در این استان گلایه کرد.

عباس رضایی استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک در اصفهان، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه وضعیت توزیع ماسک در استان اصفهان مناسب نیست و مردم نسبت به نبود ماسک معترض هستند گفت: در جهت رفع این مشکل در مجموعه استانداری به فکر تولید بیشتر ماسک بودیم و، چون شاهد نگرانی به جا و به حق مردم در خصوص کمبود ماسک بودیم تصمیم به حمایت بیشتر از تولید کننده گان این بخش گرفتیم.

 

او با اشاره به اینکه توزیع ماسک در اختیار سازمان غذا و داری است افزود: تولید ماسک در اصفهان در دو بخش است، یکی تولید ماسک‌های پارچه‌ای و تولید ماسک‌ها سه لایه که باید این تولیدات در اختیار داروخانه‌ها و شرکت‌های پخش قرار گیرد، تلاش میشود با حمایت از تولید داخلی نیاز مردم به ماسک در استان بر طرف شود.

 

استاندار اصفهان افزود: تولید کنندگانی که قصد تولید ماسک را دارند به شرط اینکه استاندارد‌های سازمان غذا و دارو را رعایت کنند حداکثر ظرف سه روز مجوز‌های لازم برای تولید ماسک از طرف سازمان غذا و دارو صادر می‌شود.

 

ممنوعیت نصب چادر در باغ فدک اصفهان

حسن محمدحسینی مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نوروز امسال به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا پذیرش مسافر در مراکز رو باز و سرپوشیده شهر و نصب چادر در مجموعه باغ فدک ممنوع است.

 

حسن محمدحسینی از ممنوعیت اجاره خانه، ورزشگاه و مراکز اقامتی به مسافران نیز در نوروز خبرداد و افزود: ماموران گشت این اداره کل در صورت مشاهده چادر خوابی بر اساس دستور العمل ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با متخلفان برابر قانون برخورد خواهند کرد.

 

او همچنین به تعطیلی تمامی مراکز اقامتی و تفریحی ناژوان و صفه در ایام نوروز اشاره کرد و گفت:به منظور مقابله با بیماری کرونا بازارچه‌های موقت که در سال‌های گذشته در برخی مناطق شهر اصفهان در ایام پایان سال برپا می‌شد، امسال شکل نخواهد گرفت.

 

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در خصوص برخورد با دست‌فروشان به ویژه در شرایطی که خطر شیوع کرونا وجود دارد نیز افزود: با اقداماتی که پیش از شیوع کرونا از سوی نیرو‌های پیشگیری از تخلفات شهری صورت گرفت، تعداد دست‌فروشان به حداقل رسیده بود.

 

مجموعه باغ فدک اصفهان با بیش از ۷۲ هکتار مساحت در شمال شرق اصفهان قرار دارد، و در تابستان و نوروز سال‌های گذشته میزبان حدود ۱۲ تا ۱۵ هزار مسافر بوده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------