بی توجهی به کرونا همچنان ادامه دارد/ ترافیک سنگین در ۵ محور خروجی تهران



اخبار,اخبار اجتماعی,ترافیک سنگین در محورهای خروجی تهران
مرکز مدیریت راه‌ها از ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ کرج مقطع چیتگر، آزادراه کرج ـ قزوین مقطع پل سه‌راه مه‌شهر و جاده تهران ـ لواسان محدوده میدان زردبند خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از  مرکز مدیریت راه‌ها، دوربین‌های نظارت تصویری بیانگر بارش برف و باران در ۱۴ جاده کشور و ترافیک سنگین در محورهای کندوان، فیروزکوه و جاده تهران ـ لواسان ترافیک است.

 

براساس این گزارش، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کندوان محدوده بیلقان و مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده دماوند سنگین است.

 

البته هم اکنون در محورهای هراز، ‌ آزاد راه قزوین ـ رشت و منطقه یک آزاد راه تهران ـ‌ شمال ترافیک روان گزارش شده است؛  اغلب جاده‌های کشور نیز باز است و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

 

مرکز مدیریت راه‌هادر باره بارش برف و باران در محور کندوان از بارش پراکنده باران در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ـ رشت اعلام کرد: در منطقه یک آزاد راه تهران ـ شمال بارش خاصی گزارش نشده است.

 

این مرکز با اشاره به بارش باران در جاده‌های استان‌های گیلان و گلستان، از بارش برف و باران در جاده‌های استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، مازندران و البرز خبر داد.

 

۲ هزار و ۳۱۸ دستگاه ترددشمار عبور و مرور خودروها را رصد می‌کند

مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد: رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق ۲ هزارو ۸۱۸ دستگاه تردد شمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و ترددشمارها کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۲۶.۵ درصد کاهش دارد.

 

در همین مدت، سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۰.۱ درصد بیشترین تردد بین ساعت های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت های ۴ تا ۵ صبح ثبت شده است.

 

محدودیت‌های ترافیکی محموله‌های ترافیکی در نوروز ۹۹

این مرکز با اعلام اینکه به دلیل کاهش تردد خودرو در جاده‌ ها،  محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور به طور موقت اعمال نمی‌شود، یادآور شد: تردد محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور دریافت کرده‌اند، تا ساعت هفت روز سه‌شنبه ۵ فروردین،  از ساعت هفت صبح روز پنج‌شنبه ۷ فروردین تا ساعت ۷ شنبه ۹ فروردین و نیز از ساعت ۷ روز دوشنبه ۱۱ فروردین تا ساعت ۷ شنبه ۱۶ فروردین ممنوع است.

 

بر اساس این گزارش،  منطقه ۴ آزادراه تهران ـ شمال نیز به دلیل ریزش خاک کماکان مسدود است.

 

مرکز مدیریت با توصیه به مردم برای خودداری از سفر تاکید کرده است که طبق مصوبه ستاد کرونا همه مبادی ورودی و خروجی شهرها، پایانه‌های مسافری،  ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه‌ها کنترل می‌شوند و مسافر در صورت دارا بودن علائم بیماری کرونا بازگردانده خواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------