آغاز فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در اصفهان از فردا/ مترو فعلا تعطیل است



اخبار,اخبار اجتماعی,حمل و نقل عمومی در اصفهان
سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان گفت: روز شنبه ۲۳ فروردین ناوگان حمل و نقل عمومی جز مترو با حداکثر ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، حجت الله غلامی گفت: قرار است از ۲۳ فروردین دو سوم کارکنان دولت و کارگران واحدهای تولیدی برسر کار حاضر شوند که برحجم سفرهای درون شهری افزوده می شود.

 

وی گفت: همچنین اصناف کم خطر بر حجم سفرها می‌افزایند و دیگر ممنوعیت تردد بین شهری نخواهیم داشت بنابراین پیش‌بینی می‌شود حجم سفرها قابل ملاحظه باشد از این رو برای کنترل حجم سفرها در خصوص فعالیت اتوبوسرانی و حمل و نقل عمومی با حداکثر ظرفیت تصمیم‌گیری شد.

 

غلامی گفت: تصمیم بر این است که از این روز به بعد شمار اتوبوس‌های درون شهری با توجه به حجم مسافر تعدیل و یا افزایش پیدا کند و مسافران داخل اتوبوس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از این شبکه استفاده کنند.

 

غلامی بیان کرد: مقرر شد تمامی مسافران با ماسک وارد اتوبوس‌ها شوند و نیروهایی را برای تذکر به افرادی که بدون ماسک هستند اضافه شده همچنین ضدعفونی همزمان با سوار شدن انجام شود.

 

وی با اشاره به فعالیت تاکسیرانی اظهار داشت: قرار شد حداکثر سه سرنشین همراه با ماسک و مواد ضدعفونی کننده از تاکسی‌ استفاده کنند؛ آژانس‌ها و تاکسی‌های اینترنتی هم با رعایت قانون زوج و فرد فعالیت خود را از سر بگیرند.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله و پیشگیری با بیماری کرونا در اصفهان گفت: قطار شهری تا زمانی که مشخص شود سایر وسایل حمل و نقل عمومی جوابگوی حجم سفرهاست یا خیر همچنان تعطیل است.

 

در این جلسه مصوب شد ایستگاه‌های دوچرخه با حداکثر توان و ظرفیت در اختیار مردم قرار بگیرند.

 

ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اصفهان حدود هزار دستگاه اتوبوس است که روزانه به طور متوسط ۶۰۰ هزار مسافر را جابه‌جا می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------