هواشناسی ایران (۹۹/۴/۲۰) | ترافیک در اغلب جاده‌های کشور روان است



اخبار,اخبار اجتماعی,وضعیت آب و هوای کشور
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش پراکنده باران و رعدوبرق ۵ روزه در برخی استان ها از جمله تهران از مواج شدن دریای خزر، دریای عمان و خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تسنیم، بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال غرب در برخی ساعات رگبار باران، وزش باد گاهی رعدوبرق و از اواسط روز تا اوایل شب در سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های مازندران و شرق تهران، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده باران پیش بینی شده است.

 

فردا علاوه بر شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات استان های سمنان، تهران و خراسان شمالی رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق دارند که بیشینه بارش برای شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی پیش بینی شده است.

 

از یکشنبه تا سه شنبه هفته آینده در شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات استان های سمنان، تهران و گلستان بارش باران پیش بینی شده که روز یکشنبه بر شدت بار ها در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و دامنه های البرز غربی و روز سه شنبه بر شدت بارش ها در شمال غرب افزوده خوهد شد.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از یکشنبه تا سه شنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی وزش باد و رعدوبرق پیش بینی شده است.

 

همچنین از امروز تا یکشنبه هفته آینده در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی می شود. طی سه روز آینده دریای خزر و سواحل شرقی  دریای عمان و روز یکشنبه خلیج فارس مواج پیش بینی شده است.

 

ترافیک در اغلب جاده‌های کشور روان است

مهر نوشت: سرهنگ نادر رحمانی "رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا" در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور آرام و روان گزارش شده است.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت محورهای منتهی به شمال کشور نیز گفت: ترافیک در محورهایی از جمله هراز، فیروزکوه و کرج-چالوس نیز روان گزارش شده و شاهد اختلالات ترافیکی در هیچکدام از این محورها نیستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------