مدارس کدام شهرها فردا (22 شهریور) تعطیل است؟/ بازگشایی مدارس استان اصفهان از فردا



اخبار,اخبار اجتماعی,تعطیلی مدارس خوزستان
مدارس برخی استان های کشور به دلیل برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا تعطیل است.

به دلیل برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فردا تعطیل اعلام شده است ولی دانش آموزان اصفهانی فردا (22 شهریور) باید به مدرسه بروند.

 

مدارس چهار شهر خوزستان فردا تعطیل است

فارس نوشت: غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدارس شهرهای اهواز، کارون، باوی و حمیدیه فردا شنبه ۲۲ شهریور ماه ۹۹ به منظور گندزدایی و نظافت تعطیل هستند.

 

وی افزود: اولویت اصلی در انتخابات حفظ سلامت است که بر این اساس انتخابات در حوزه انتخابیه اهواز با رعایت کامل دستور‌العمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

شنبه تمام مدارس شعبه اخذ رای در استان البرز تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: شنبه تمام مدارس شعبه اخذ رای شهرستان های "کرج، فردیس و اشتهارد" تعطیل است.

 

۱۰۸ مدرسه غرب استان گلستان فردا شنبه تعطیل است

مدیرکل آموزش وپرورش استان گلستان گفت: ۱۰۸مدرسه استان گلستان که امروز جمعه ٢١ شهریور شعبه اخذ رای بوده اند، برای روز شنبه ٢٢شهریور ماه تعطیل است.

 

مدارس کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و دالاهو، فردا(شنبه) تعطیل است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس شهرستانهای کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب و دالاهو به دلیل برگزاری دور دوم انتخابات مجلس، فردا(شنبه، ۲۲ شهریور) تعطیل است.

 

مجید یزدان پناه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به استفاده از تعدادی از مدارس بعنوان شعب اخذ رای، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با استاندار کرمانشاه به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش استان و فرمانداران شهرستانهای کرمانشاه،  اسلام آباد غرب و دالاهو و با توجه به حضور بخش زیادی از همکاران فرهنگی در فرایند برگزاری انتخابات و همچنین ضرورت ضدعفونی کامل مدارس برای حضور دانش آموزان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، کلیه مدارس این سه شهرستان فردا (۲۲شهریور)تعطیل است.

 

مدارس شهرستان بیجار در روز شنبه تعطیل شد

فرماندار شهرستان بیجار از تعطیل بودن مدارس شهری و روستایی این شهرستان در روز شنبه در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.

 

علی‌اکبر ورمقانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش، تمامی مدارس شهری و روستایی شهرستان بیجار در روز شنبه ۲۲ شهریور ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل خواهد بود.

 

مدارس شعب اخذ رای استان زنجان روز شنبه تعطیل است

بنا به اعلام اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان همه مدارسی که امروز جمعه ٢١ شهریور ماه محل اخذ رای بودند، برای روز شنبه ٢٢ شهریور ماه تعطیل است.

 

به دلیل برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و ضرورت ضد عفونی کامل مراکز آموزشی، همه مدارسی که به عنوان شعبه اخذ رأی تعیین شده‌اند فردا شنبه ٢٢ شهریورماه تعطیل هستند.

 

بازگشایی مدارس استان اصفهان از فردا

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:با اقدامات انجام شده تمام مدارس استان اصفهان فردا (شنبه) آماده حضور دانش آموزان هستند، اما اختیار برای حضور دانش‌آموزان در مدارس به اولیا داده شده است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص آغاز آموزش حضوری در مدارس شهر اصفهان در هفته پیش رو، اظهار کرد: بازگشایی مدارس در استان اصفهان از پانزدهم شهریور ماه انجام شد، اما با توجه به تصمیم گیری ستاد مدیریت کرونا در استان مقرر شد که در مدارس شهر اصفهان و چند منطقه با یک هفته تأخیر آموزش حضوری دانش آموزان را داشته باشیم، بر همین اساس با تلاش همکارانم شرایطی مهیا شد تا دانش آموزان بتوانند در مدارس از آموزش حضوری بهره‌مند شوند.

 

او با اشاره به این موضوع که با شیوع بیماری کرونا یک توقف بزرگ در فعالیت‌های اجتماعی اتفاق افتاد و نگرانی‌ها را شدت داد، اظهار کرد: همان طور که سلامت دانش‌آموزان برای ما مهم است، امر آموزش و تحصیل دانش‌آموزان نیز اهمیت دارد، با توجه به شرایط غیرقابل پیش‌بینی شیوع کرونا، در سال تحصیلی جاری با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان با تعامل و همفکری با خانواد‌ها تداوم دارد، لذا سال تحصیلی جدید را با تأکید بر چند اصل آغاز کردیم؛ و مهمترین اصل آن سلامتی دانش‌آموزان است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: از مدیران، معلمان و خانواده‌ها خواستیم تا در همه شرایط شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند. امسال ساعات مدرسه محدود است و ورود و خروج دانش آموزان با فاصله انجام می‌شود تا از ازدحام جلوگیری شود، همکارانم در آموزش‌وپرورش استان بسیج شده‌اند تا سال تحصیلی خوبی را تجربه کنیم.

 

او تأکید کرد: با اقدامات انجام شده تمام مدارس استان اصفهان فردا آماده حضور دانش آموزان هستند، اما اختیار برای حضور دانش‌آموزان در مدارس به اولیا داده شده است و به همکارانم در مدارس تاکید نموده‌ایم که با اولیا مدارا کنند، نگرانی خانواده‌ها نگرانی ما نیز هست و این اطمینان را به خانواده‌ها می‌دهیم که عدم حضور دانش‌آموزان به منزله ثبت غیبت تحصیلی نیست؛ اما لازم است خانواده‌ها در انتخاب روش تحصیلی فرزندان خود با مدیر مدرسه به توافق برسند تا مدیر و معلمان بتوانند جریان آموزشی را به نحو مطلوب رصد کنند، یکی از دلایل بازگشایی مدارس به شیوه حضوری این است که برخی از خانواده‌ها و دانش‌آموزان، دسترسی کافی و مناسب به امکانات فضای مجازی یا حتی آموزش‌های مکمل از طریق رسانه را ندارند و این بازگشایی می‌تواند به تداوم مطلوب فرآیند آموزش این دسته از دانش‌آموزان کمک نماید.

 

اعتدادی با اشاره به این موضوع که امسال با مسئولیت سخت‌تر و سنگین‌تری در آموزش دانش‌آموزان روبرو هستیم، در خصوص نگرانی خانواده از حضور در مدارس تصریح کرد: به همکارانمان در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان تأکید نموده‌ایم که به طور دائمی شرایط را رصد نمایند و اصل بر این است که بتوانیم آموزش را با کیفیت مناسب در کنار رعایت پروتکل‌ها به دانش‌آموزان ارائه دهیم، امسال تراکم تعداد دانش‌آموزان و همچنین زمان کلاس‌ها کاهش یافته است و این بدان علت است که سلامت دانش‌آموزان بر هر موضوع دیگری اهمیت دارد.

 

او تاکید کرد: برای کاهش تراکم جمعیت دانش‌آموزی در هر کلاس، دانش‌آموزان به دو یا چند گروه تقسیم شده و تحت نظارت مدیر و شورای مدرسه، فرآیند آموزشی خود را ادامه خواهند داد؛ بنابراین تصمیم گیری در خصوص نحوه تقسیم کلاس و ارائه دروس با شورای مدرسه خواهد بود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه پیرامون آموزش غیر حضوری برای دانش آموزان گفت: ترجیح آموزش و پرورش بر تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری است، اما در کنار آن استفاده از برنامه‌های تلویزیونی، آموزش بر بستر شاد و تلفیقی از روش‌های دیگر پیش‌بینی شده تا از نگرانی خانواده‌ها کاسته شود، طبق دستور رئیس جمهور محترم، استفاده از اینترنت در شبکه شاد رایگان شده و در نسخه جدید آن امکان ارتباطات زنده صوتی و تصویری فراهم شده و دانش‌آموزان در خانه می‌توانند در کلاس‌ها شرکت کنند.

 

او در پایان تأکید کرد: ارتباط بین خانه و مدرسه بسیار اهمیت دارد، لذا نیازمند تعامل مؤثر و مشارکت جدی‌تر خانواده‌ها هستیم. به همین دلیل به مدیران توصیه کردیم تمام برنامه‌های آموزشی را با خانواده‌ها مرور نموده و نگرانی آنان را برطرف کنند تا شرایط مناسب برای آموزش دانش آموزان فراهم شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------