بازداشت چهار فعال کارگری هفت تپه/ کارگران شرکت دست به اعتراض زدند



اخبار,اخبار اجتماعی,شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه
کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه گفت: ۸ آبان‌ماه و در پی اعتراض مسالمت‌آمیز به عدم پرداخت حقوق مردادماه چهار نفر از فعالان کارگری شرکت و واریز نشدن اضافه‌کاری مرداد ۱۷ نفر از فعالان، چهار فعال کارگری هفت‌تپه بازداشت شدند.

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با دانشجو گفت: ۸ آبان‌ماه و در پی برگزاری اعتراض مسالمت آمیز کارگران هفت تپه در محوطه شرکت، نیروی انتظامی اقدام به بازداشت ۴ نفر از کارگران هفت تپه کرد.

 

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اضافه کرد: کارگران به علت عدم پرداخت حقوق مردادماه چهار نفر از فعالان کارگری شرکت و واریز نشدن اضافه کاری مردادماه ۱۷ نفر از فعالان، تجمع کرده بودند.

 

این کارگر هفت تپه اظهار کرد: چهار فعال کارگری شرکت همچنان در بازداشت به سر می‌برند و خواهان آزادی آنان هستیم و در این راستا نیز، امروز ۱۰ آبان‌ماه مقابل دفتر مدیریت شرکت اعتراضی مسالمت آمیز برگزار کردیم.

 

وی تاکید کرد: ابراهیم عباسی منجزی، یوسف بهمنی، حمید ممبینی و مسعود حیوری، چهار کارگر بازداشتی هفت تپه هستند و تا زمانی که این کارگران آزاد نشوند، به مطالبه گری خود در این بخش ادامه می‌دهیم و به حمایت از آنان خواهیم پرداخت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------