خبری از تعطیلی در اصفهان نیست/ پیش‌بینی مدیریت بحران از احتمال کاهش آلودگی هوا در روز پنجشنبه



اخبار,اخبار اجتماعی,آلودگی هوا در اصفهان
نقش صنایع در آلودگی این روزها بی‌تاثیر نیست و با صنایع آلاینده در راستای کاهش آلودگی هوا برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، آسمان شهر گنبدهای فیروزه‌ای امروز هم خاکستری بود با وجود تعطیلی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و بانک‌ها و کاهش تردد امروز باز هم شاهد انباشت آلاینده‌ها بودیم. هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای عموم بود و در بعضی از مناطق مانند سگزی و کردآباد بسیار ناسالم گزارش شد. هوای شاهین شهر هم برای عموم ناسالم بود. به نظر می‌رسد نقش صنایع در آلودگی این روزها بسیار تاثیرگزار است.

 

با صنایع آلاینده به شدت برخورد می‌شود

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد قاطع با صنایع آلاینده، اظهار داشت: برخوردهای لازم با صنایع آلاینده انجام می‌شود و روز چهارشنبه 26 آذر که  ادارات و بانک‌ها به علت افزایش آلاینده‌ها تعطیل بودند بیش از 70 پایش از شهرک‌های صنعتی صورت گرفت.

 

ایرج حشمتی افزود: 40 مورد اخطاریه، 6 واحد با دستگاه قضایی پلمپ، 15 واحد تذکر و 2 واحد هم به مقامات قضایی معرفی شدند و همچنان نیروهای گشت و بازرسی محیط زیست در حال پایش در سطح استان هستند.

 

وی با بیان اینکه شاخص‌های فعلی هوا عدد 138 را نشان می‌دهد، گفت: 5 ایستگاه قرمز و بقیه ایستگاه‌ها تقریبا ناسالم برای گروه‌های حساس هستند و با توجه به پیش‌بینی‌‌های هواشناسی سامانه ناپایدار جوی از ساعت 14 امروز وارد استان شده، کاهش آلاینده‌ها پیش بینی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------