وزیر آموزش و پرورش: ثبت نام فقط در پایه اول حضوری است



وزیر آموزش و پرورش،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که ثبت نام دانش اموزان پایه اول به صورت حضوری و سایر پایه ها به شکل الکترونیکی انجام می شود.

به گزارش مهر، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم اختتامیه طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان که امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر گفت: برای برگزاری امتحانات نهایی حدود ۳ هزار حوزه امتحانی در نسبت به سال گذشته اضافه شده است. سلامت دانش‌آموزان مهم ترین اولویت آموزش و پرورش است و امتحانات ۱۰ پایه غیرحضوری است.

 

وی ادامه داد: آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم به دلیل تاثیرگذاری نمرات آزمون در مراحل بعدی حضوری است. برای امتحانات حضوری دستورالعمل ویژه ای از سوی وزارت بهداشت تعیین شده است.

 

وی بیان کرد: دانش‌آموزان پایه نهم در مدارس خود امتحان می‌دهند و با توجه به تعطیلی سایر پایه‌های تحصیلی کل فضای مدرسه در اختیار آنها قرار می‌گیرد. پایگاه‌های امتحانی دانش‌آموزان پایه دوازدهم نیز به ۷ هزار پایگاه رسیده است،

 

وی درباره ثبت نام سال آینده دانش‌آموزان گفت: در پایه اول ثبت نام به دلیل انجام مراحل مختلف مانند سنجش و تاثیر مهم آن در شناسایی مشکلات جسمی به صورت حضوری برگزار می‌شود اما ثبت نام سایر پایه‌ها به صورت الکترونیکی خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------