فرمانده ناجا: با کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند برخورد می شود



سردار اشتری،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشار این مشکلات بر مردم گفت: این‌ مشکلات را نباید پای نظام و اسلام و رهبری نباید گذاشت، این‌ها را باید پای ناکارآمدی مدیرانی گذاشت که ما به درستی آن‌ها را انتخاب نکردیم.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری پیش از ظهر امروز با حضور در جلسه ویژه مسؤولان هیأت‌های مذهبی و مداحان، با اشاره به تأثیر این هیأت‌ها در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر به آمار شهدا نگاه کنیم حتماً بیش از ۹۰ درصد کسانی که شهید شدند با این جلسات مرتبط بوده‌اند، کسانی که در این هیأت‌ها شرکت می‌کردند، اعم از شعرا و مداحان، ثابت کردند که در پای انقلاب ایستاده‌اند.

 

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به مقاومت ۱۲ روزه مردم مظلوم غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس و تأسی فرماندهان جبهه مقاومت حماس به فرماندهان و شهدای دفاع مقدس گفت: کار بزرگی که در این هیأت‌ها صورت گرفته است این بود که در دفاع مقدس ما پیروز شدیم و این اثر الان در منطقه هم آمده است و رژیم اشغالگر قدس را به زانو در آورده است، این شهدایی که در این محلات بودند، تاثیر خود را در جبهه مقاومت گذاشته‌اند؛ رژیم صهیونیستی از نظر امکانات و تجهیزات در حد بالایی است و قدرتی که در منطقه از نظر تجهیزات دارند بر کسی پوشیده نیست ولی زمین‌گیر شده‌اند.

 

وی با اشاره به شکل‌گیری داعش و جنایات آن ادامه داد: داعش بسیار خطرناک بود و طوری آن را درست کردند که به اسم اسلام، در مقابل اسلام و مسلمانان بایستد؛ جنایتی کردند که در هیچ دوره‌ای رخ نداده است، کسانی در مقابل این‌ها ایستادند که عشقشان به امام حسین بود، ریشه این کسانی که در مقابل داعش ایستادند به همین جلسات برمی‌گردد این یعنی که این جلسات و هیئات همیشه منشأ خیر و برکات بوده است.

 

اشتری با اشاره به شرایط کرونا در یک‌ سال گذشته و ممنوعیت برگزاری تجمعات مذهبی و غیرمذهبی در کشور، افزود: در یکی از جلساتی که درباره کرونا بود و ما هم در آن حضور داشتیم، اعلام کردیم که طبق بررسی ما، در مقایسه با سایر تجمعات، بیشترین جایی که این پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، همین مساجد و هیأت‌های مذهبی است.

 

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در واقع هیچ جای پرجمعیتی مثل هیأت‌ها نیست که پروتکل‌ها را به این خوبی رعایت کنند، طبق این آمار و بررسی‌ها وقتی به تدریج فضا باز شد، به کل کشور اعلام کردیم که مانع برگزاری این جلسات نشوند اگر هم می‌خواهیم کرونا رفع شود باید از همین مجالس و همین دعاها باشد؛ منظم‌ترین گروه‌ها در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، گروه‌های مذهبی، روحانیون، مداح‌ها و مسجدی‌ها بوده‌اند.

 

وی با بیان این‌که امروز حرم اهل بیت، کشور ماست، اضافه کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران ضربه بخورد، به همه کشورهای مسلمان و مخصوصاً شیعی ضربه می‌خورد، باید این اقتدار و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تقویت شود اگر ما امروز می‌خواهیم راحت عتبات برای زیارت برویم، باید این جمهوری اسلامی حفظ شود و مقتدر باشد و اگر به این خدشه‌ای وارد شد به همه‌چیز وارد می‌شود.

 

اشتری با اشاره به مشکلات اقتصادی و فشار این مشکلات بر مردم، گفت: این‌ مشکلات را نباید پای نظام و اسلام و رهبری نباید گذاشت، این‌ها را باید پای ناکارآمدی مدیرانی گذاشت که ما به درستی آن‌ها را انتخاب نکردیم و اگر می‌خواهیم این مشکلات حل شود، باید در ۲۸ خرداد، به عنوان یک تکلیف شرعی و الهی و ملی، پای صندوق رأی بیاییم و امروز باید همه پای صندوق‌های رأی بیایند.

 

فرمانده نیروی انتظامی نفوذ و اعتبار هیأت‌ها و جلسات مذهبی را در جامعه زیاد دانست و با اشاره به هدف مشارکت حداکثری اظهار داشت: از آبرویی که حضرت اباعبدالله به شما داده است استفاده کنید و همه را پای صندوق رأی بیاورید، هر کسی را هم می‌خواهید، آزاد هستید که انتخاب کنید.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری معیارهای انتخاب اصلح را بیان کرده‌اند، گفت: ایشان فرمودند کسی را سر کار بیاورید که دلسوز مردم باشد، برای مردم کار کند، ظلم‌ستیز و عدالت‌محور باشد و روحیه جهادی و انقلابی و دینی داشته باشد، اعتقاد به مردم و جوانان و توانایی‌های داخلی داشته باشد؛ نه اینکه دلش همیشه متوجه بیرون باشد.

 

اشتری ادامه داد: آن مقداری از مشکلات را که بشود حل کرد، طبق توافق‌نامه برجام باید رفت و از حقوق ملت دفاع کنیم اما دلداده و دلبسته به خارج نباید باشیم و تصورمان این نباشد که فقط با مذاکره می‌شود مشکلات را حل کرد بنابراین رهبر انقلاب معیارها را فرمودند و شما بر اساس آن معیارها می‌توانید انتخاب کنید.

 

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ناهنجاری‌های مربوط به عفاف و حجاب و مشکلاتی که در این زمینه در کشور داریم، خاطرنشان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی، ۲۶ دستگاه را مسؤول این امر کرده است و ۳۰۰ مصوبه دارد، یکی از این دستگاه‌ها نیروی انتظامی است که آخرین دستگاه هم هست؛ حالا هیچ کس برای حل این معضل، قدم برنمی‌دارد و هر از گاهی، به طور ناقص، نیروی انتظامی کارهایی را انجام می‌دهد.

 

وی افزود: شرایط به گونه‌ای است که دستگاه‌های قضایی هم باید جرم‌انگاری کنند تا بتوان با یک جرمی مقابله کرد، باید از ظرفیت گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر و مردمی هم استفاده شود.

 

اشتری در پایان در ارتباط با هنجارشکنان انتخاباتی و کسانی که مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت می‌کنند، گفت: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان، مطالب را کامل فرمودند و تکلیف همه را مشخص کردند و پلیس و دستگاه قضایی، طبق قانون با هرکسی که تخلف کند، برخورد خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------