اعمال ممنوعیت تردد در شرق استان تهران از ۲۹ تیرماه/ ناجا: سفر بروید جریمه می‌شوید



ممنوعیت تردد،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون نیروی انتظامی شرق استان تهران از اعمال قاطعانه محدودیت‌های تردد در مبادی ورودی و خروجی شرقی استان تهران در راستای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ۲۹ تیر تا ۴ مردادماه خبر داد.

سرهنگ هادی حسن‌زاده شهابی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در شرق استان تهران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و با توجه به نرخ افزایش مبتلایان به ویروس کرونا محدودیت و ممنوعیت‌های تردد از ساعت 12 ظهر روز سه‌شنبه 29 تیرماه تا 7 صبح روز دوشنبه 4 مردادماه در مبادی ورود و خروج استان تهران اعمال خواهد شد.

 

وی با اشاره به افزایش محدودیت و ممنوعیت‌ها افزود: این مبادی شامل محور چرمشهر به ورامین، محور گرمسار به شریف‌آباد‌، دماوند به فیروزکوه، فیروزکوه به دماوند و آبعلی به هزار است که به شکل قاطع اعمال و اجرا می‌شود.

 

ممنوعیت ورود و خروج در مسیرهای شرقی منتهی به استان تهران

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران در ادامه گفت: هرگونه تردد خودروهای غیربومی به داخل استان تهران ممنوع و خودروهای درون استان و بومی استان تهران نیز تا اطلاع ثانوی از تردد غیرضروری جاده‌ای بین استانی خودداری کنند زیرا حق خروج از استان را ندارند‌.

 

حسن‌زاده شهابی تصریح کرد: مسیرهای ورودی و خروجی استان توسط پلیس با دقت کنترل می‌شود و نسب به عودت وسایل نقلیه به مبدأ اقدام خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: رانندگانی که به محدودیت و ممنوعیت‌ها بی‌توجهی کنند و قصد ورود و خروج از مبادی استان را داشته باشند برابر با مصوبات ستاد مقابله با کرونا 10 میلیون ریال جریمه می‌شوند و باید به مبدأ حرکت بازگردند.

 

مجوزهای تردد از 29 تیر تا 4 مرداد فاقد اعتبار است

معاون اجتماعی نیروی انتظامی شرق استان تهران با تأکید بر اینکه کلیه مجوزهای تردد در این برهه زمانی فاقد اعتبار است ابراز داشت: کلیه مجوزهای صادرشده تردد و دارای تاریخ نیز فاقد اعتبار بوده و مجوز جدیدی نیز صادر نمی‌شود و فقط تردد وسایل نقلیه حامل مواد سوختنی، فاسد شدنی، خودروهای امدادی و مسافربری عمومی شامل محدودیت‌ها نمی‌شود.

 

حسن‌زاده شهابی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مردم که همیشه در اجرای طرح‌های ستاد مقابله با کرونا با پلیس همکاری داشته‌اند خاطرنشان کرد: از مردم‌ می‌خواهیم چنانچه در سفر به‌سر می‌برند تا ساعت 12 روز سه‌شنبه به محل سکونت خود بازگشته و پروتکل‌های بهداشتی را ‌رعایت کنند.

 

***

 

ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ محدودیت سفرها پابرجاست/ رانندگان متخلف جریمه می شوند

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با ورود به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی بسیاری از شهرها و همچنین بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی تقاضا داریم که در ایام پیش رو از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به تمامی هموطنان عزیز اعلام می‌کنیم که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس اجرا خواهد کرد از این رو علاوه بر جرایمی که در دستورالعمل وجود دارد، (جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهرهای نارنجی و زرد) در هر کجا که با سفرها در جاده‌ها مواجه شویم اعمال قانون خواهند شد.

 

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم فهیم در اجرای طرح‌های محدودیت‌های تردد (بین شهری و داخل شهری) تقاضا دارد که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیش از گذشته توجه و از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند تا در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم. ان شاالله با اعلام برخی تذکرات و برای کمک کردن به کاهش فشار سنگینی که این روزها مدافعان سلامت متحمل می‌شوند، هیچگونه سفری انجام نخواهد شد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------