هشدار پلیس فتا درباره فریب تبلیغات اینترنتی وام بدون ضامن



هشدار پلیس فتا درباره فریب تبلیغات اینترنتی وام بدون ضامن،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون اجتماعی پلیس فتا درمورد کلاهبرداری با عنوان «وام بدون ضامن » هشدار داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در مورد تبلیغات پرداخت وام با کلاهبرداری گفت: آگهی پرداخت وام بدون ضامن تا حدودی جذاب است، اما یک سری افراد کلاهبردار و شیاد هستند که با ارائه شماره بانک و نشان دادن اوراق خاصی مردم را جذب می‌کنند.

 

 مثلاً کلاهبرداران برای پرداخت وام کشاورزی با رقم‌های بالا بابت ودیعه و بهای فعالیت خودشان، یک مبلغی را از وام گیرنده دریافت می‌کنند و هیچ گونه وامی هم نمی‌پردازند.

 

وی با اشاره به لزوم هوشیاری افراد در مواجه با آگهی‌های پرداخت وام در فضای مجازی، اظهارکرد: در شرایطی که افراد برای گرفتن وام باید بروکراسی پیچیده‌ای را طی کنند ، چگونه ممکن است وام سریع و بدون هیچ گونه رفت و آمدی پرداخت شود؟! البته برخی بانک‌ها هم در این زمینه پیشرفت بسیار خوبی کردند که نمی‌توان نادیده گرفت.

 

معاون اجتماعی پلیس فتا یادآور شد: بانک مرکزی به عنوان ناظر به دنبال یک دریافت ابلاغیه از دادستانی است که هرگونه تبلیغات در این خصوص را در فضای مجازی ممنوع کند.

 

وی در مورد تبلیغات در فضای مجازی به مردم هشدار داد که وقتی جنسی را از فضای مجازی به ویژه اینستاگرام خرید می‌کنند حتماً هویت فروشنده و نشان اعتماد الکترونیک را احراز کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------