فرماندار شاهین شهر: از همه مردم پوزش می‌طلبم/ مصرف مازوت تا یک ماه آینده ادامه دارد!



نیروگاه شهید محمد منتظری،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
فرماندار شاهین شهر گفت: مصرف مازوت در یک سوم ظرفیت نیروگاه شهید منتظری اصفهان به مدت یک ماه انجام می‌شود.

سید محمد کاظمی طبا در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آخرین وضعیت استفاده از مازوت در نیروگاه شهید محمد منتظری اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت همه نیروگاههای کشور با توجه به شرایط جوی ملزم به استفاده از مازوت و قطع مصرف گاز شدند.

 

وی افزود: سازمان هواشناسی از روز شنبه در سراسر کشور کاهش شدید دما را پیش بینی کرده است و با توجه به بارش برف در شمال کشور مصرف گاز به ویژه در بخش خانگی به شدت افزایش یافته است.

 

فرماندار شاهین شهر با بیان اینکه با توجه به شرایط فعلی مصرف گاز در همه استان‌ها و به ویژه در بخش خانگی افزایش چشمگیری را خواهد داشت، ادامه داد: هم اکنون روزانه بیش از ۵ میلیون مترمکعب گاز تحویل نیروگاه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه از ۸ مشعل نیروگاه شهید منتظری سه واحد مازوت مصرف می‌کند، ادامه داد: مدیریت عالی استان و مدیریت گاز استان و نیروگاه همه توان خود را برای تأمین گاز نیروگاه‌ها به کار گرفته است.

 

کاظمی طبا افزود: حدود یک سوم نیروگاه شهید منتظری مازوت سوز شده است و باید توجه داشت که همه نیروگاههای کشور در مدار مازوت سوزی قرار گرفتند.

 

وی ادامه داد: از همه مردم پوزش می‌طلبم و تمام تلاش خود را با حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای تأمین گاز و بازگشت مصرف سوخت نیروگاه به گاز بکار بسته‌ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------