برخی ابهامات و ایرادات در خصوص رتبه‌بندی معلمان اصلاح شد



رتبه‌بندی معلمان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از رفع برخی ایرادات شورای نگهبان در مورد نظام رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: بخشی از ایرادات شورای نگهبان که نیاز به بحث کارشناسی بیشتر داشت، به کمیته آموزش و پرورش کمیسیون ارجاع شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگویی با تشریح نشست امروز (یکشنبه ۳ بهمن) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، اظهار کرد: در نشست امروز که با حضور نمایندگان رسمی شورای نگهبان، سازمان امور استخدامی و اداری کشور، سازمان برنامه و بودجه، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌‎های مجلس برگزار شد، ایرادات و ابهامات شورای نگهبان در خصوص لایحه نظام رتبه بندی معلمان بررسی شد.

 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجلس، قرار است نامه‌ای از جانب دولت ارائه شود و بار مالی مربوط به سال ۱۴۰۰ ناشی از اجرای لایحه رتبه بندی معلمان پذیرفته شود. به همین جهت در نشست امروز، کمیسیون به بندها و ایرادات مربوط به بار مالی ورود نکرد و سایر ایرادات برطرف شد و فقط بررسی ۲ مورد به کمیته آموزش و پرورش ارجاع شد.

 

منادی تأکید کرد: جلسه کمیته آموزش و پرورش نیز فردا برای رفع این ایرادات و ابهامات با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: با توجه به اینکه بار مالی ناشی از اجرای رتبه بندی در سالیان آینده در قوانین بودجه دیده می‌‍‌شود، پیگیر ارسال هرچه سریع‌‎تر نامه از جانب دولت برای تقبل بار مالی ناشی از اجرای لایحه در سال ۱۴۰۰ خواهیم بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------