مدارس کدام شهرها، فردا (12 اردیبهشت 1401) تعطیل است؟



وضعیت مدارس در 12 اردیبهشت 1401،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدارس استان های کشور، فردا (12 اردیبهشت 1401) به دلیل عید فطر تعطیل نخواهد بود اما در برخی شهرها به دلیل آلودگی هوا یا سیل تعطیل است.

با توجه به اینکه فردا دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مصادف با ۳۰ رمضان المبارک ۱۴۴۳ بوده و مطابق اطلاعیه ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه فردا دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سی ام رمضان می باشد، بنابراین مدارس استان های کشور باز خواهند بود ولی مدارس برخی شهرها مانند ایلام و یزد به دلیل آلودگی هوا یا سیل تطعیل است.

 

تعطیلی تمامی مدارس ایلام در دو نوبت صبح و ظهر

مجید بیگلریان شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: باتوجه به غلظت بالای گرد و غبار و روند افزایشی آن و بنا بر مصوبه ستاد بحران استان، فعالیت نوبت صبح و عصر تمام مدارس و مراکز آموزشی همه شهرستان های تابعه تعطیل اعلام شد.

 

وی افزود: همچنین بر اساس این مصوبه آغاز فعالیت ادارات و بانک ها نیز با دو ساعت تاخیر هنراه است که البته این تاخیر شامل دستکاه های خدمات رسان و امدادی نمی شود.

 

از عصر امروز توده غلیظ گرد و غبار از طرف کانون های تولید ریزگرد در بیابان های عراق وارد استان ایلام شده و آسمان مناطق مختلف را دربر گرفته است.

 

بنابر پیش بینی هواشناسی آثار این توده تا روز سه شنبه در استان ایلام به صورت رقیق باقی است هرچند از عصر فردا روند فعالیت این توده کاهشی خواهد بود.

 

از ابتدای سال جاری تاکنون هشت روز ناشی از گرد و غبار در استان ایلام ثبت شده است.

 

***

 

مدارس یزد فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد ؛ مدارس شهرستان یزد فردا دوشنبه ١٢ اردیبهشت ماه تعطیل و بصورت مجازی است.

 

***

 

مدارس همه مقاطع کهگیلویه و بویراحمد روز دوشنبه دایر است

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از دایر بودن مدارس در همه مقاطع تحصیلی در روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

 

سید ولی موسوی با گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: با توجه به رؤیت نشدن هلال ماه شوال  روز دوشنبه آخرین  روز ماه مبارک رمضان  اعلام شد.

 

وی افزود: مدارس سراسر استان کهگیلویه وبویراحمد  در روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه دایر خواهد بود و فعالیت آموزش حضوری دانش آموزان ادامه خواهد داشت.

 

 ***

 

تعطیلی مدارس ۳ شهرستان کرمانشاه به دلیل گردوغبار

 آموزش و پرورش کرمانشاه اعلام کرد: بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا؛ فردا (دوشنبه، ١٢ اردیبهشت) کلیه مهدهای کودک، مدارس همه مقاطع و دانشگاه های شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در نوبت صبح تعطیل است.

 

***

 

تعطیلی همه مقاطع و مراکز آموزشی و دانشگاه‌های خوزستان در روز دوشنبه

دبیرکارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ورود توده گرد و غبار با غلظت نسبتا بالا در بیشتر شهرستان‌های خوزستان، بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا و با تایید استاندار خوزستان، فردا دوشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) همه مقاطع تحصیلی، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در خوزستان تعطیل خواهند بود.

 

همچنین فردا فعالیت ادارات با دو ساعت تاخیر خواهد بود.

 

***

 

«مدارس» روز دوشنبه 12 اردیبهشت دایر است

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مدارس نیز تابع تقویم رسمی و اعلام مواضع دولت هستند گفت: طبیعتا اگر روز دوشنبه عید فطر نباشد، مدارس نیز تعطیل نیستند.

 

صادق ستاری فرد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به عدم رویت هلال ماه شوال و اعلام دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت به عنوان ۳۰ ام ماه مبارک رمضان و تغییر تاریخ عیدفطر، درباره فعالیت مدارس گفت: مدارس نیز تابع تقویم رسمی و اعلام مواضع دولت هستند.

 

وی افزود: طبیعتا اگر روز دوشنبه عید فطر نباشد، مدارس نیز تعطیل نیستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------