آخرین اخبار جامعه

سازمان هواشناسی ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

سامانه بارشی یک روز زودتر وارد کشور می‌شود | صدور هشدار نارنجی برای استان‌های غربی

سامانه بارشی از عصر امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) از غرب کشور وارد می‌شود. به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور…

پیش‌بینی بارش شدید باران در چند استان



اخبار,اخبار اجتماعی,هوا شناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از نفوذ جرایان خنک شمالی در برخی نقاط کشور و احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های محلی در چهار استان در نتیجه بارش‌های شدید خبر داد.

احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، شنبه افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در پاره‌ای نقاط شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های البرز و سواحل شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه،12 مهر با نفوذ جریانات خنک شمالی، بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و کاهش نسبی دما در استان‌های واقع در حاشیه دریای خزر، شمال شرق، شمال غرب و ارتفاعات البرز رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با اشاره به اینکه شنبه شدت بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان رخ خواهد داد، اظهار کرد: روز یکشنبه شدت بارش در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان خواهد بود که احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی در شهرها، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی وجود دارد.

وظیفه در ادامه در مورد وضعیت هوای استان تهران نیز افزود: آسمان تهران امروز، صاف، بتدریج افزایش ابر، در ارتفاعات بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 31 و 19 درجه سانتیگراد است، همچنین آسمان این شهر در روزهای یکشنبه و دوشنبه مشابه هوای امروز با بیشینه و کمینه دمای 30، 20 و 27، 18 خواهد بود.

اخبار اجتماعی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------