مردان دلتنگ چه زنانی می شوند؟



دلتنگی,مرد دلتنگ,دلتنگ زن

مردان دلتنگ چه زنانی می شوند

 

مردان دلتنگ چه زنانی می شوند؟ و چرا؟

می دانیم که تمامی بانوان دوست دارند همسرشان دلتنگ وی گردد..در طی روز با او تماس گرفته و با وی حرف بزنند و از دلتنگی شان بگویند..از آنجا که بانوان تمایل زیادی دارند که همسرشان را دلتنگ خود کنند قصد داریم به این مسئله بپردازیم که مردان دلتنگ چه زنانی می شود؟ چرا برخی مردان در طی روز به سبب رفع دلتنگی با همسر خود صحبت می کنند و..

 

جالب توجه است که یکی از راهنمایی های تخصصی که مشاور ازدواج در این زمینه به بانوان جهت بهبود رابطه عاطفی شان با همسر ارائه می دهد این است که باید ویژگی هایی را در خود تقویت کرده و یا کاهش دهند تا بتوانند علاوه بر افزایش علاقه زوجین به یکدیگر، هر دو زوج خصوصا مرد نیز دلتنگ همسر خود گردد.

 

شاید برخی با خود بگویند چگونه می توانیم دریابیم چه ویژگی هایی را باید در خود تقویت کنیم تا همسرمان در طی روز در محل کار دلتنگمان شود..

 

در ادامه به برخی از ویژگی هایی که سبب می گردند مردان دلتنگ زنان شوند اشاره می کنیم.

 

1.خودتان را دوست داشته باشید

از ویژگی هایی که سبب می گردد مردان دلتنگ زنان شوند خود دوستی در بانوان می باشد زیرا زمانی که زن خودش را دوست دارد می توان شاهد علاقه همسرش نیز به وی بود زیرا این زن یاد گرفته است که با وجود تمام زیبایی ها و نقص ها به خود ابراز علاقه کند و مدام با حرف هایی مثل فلانی از من زیباتر است، اه چرا قد من کوتاه است و..در مقابل همسرشان از خود گله نمی کنند بلکه تماما خود را دوست دارند و در برابر همسرشان نیز این علاقه را ابراز می کنند فرضا بیان امروز چقدر زیباتر شدم و..

 

2.به خود و همسرتان احترام بگذارید

زمانی که بانوان به خودشان احترام می گذارند فرضا زمانی که از همسرشان عصبی هستند با وی لج نمی کنند، با خودشان بدخلقی نمی کنند و..مرد نیز به مرور علاقه بیشتری به این زن پیدا می کند زیرا این زن یاد گرفته با وجود تمام ناراحتی ها به همسر خود بی احترامی نکرده و حتی با رفتار خویش به همسرش اجازه ندهد که به وی بی احترامی و توهین کند.

 

دلتنگی,مرد دلتنگ,دلتنگی برای زنان

دلتنگی برای زنان

 

3.برای عقاید و افکار خود ارزش قائل شوید

زمانی که زن برای خواسته ها و عقاید خود ارزش قائل باشد مرد هم به مرور با او هم رنگ می شود. عموما مردان از زنانی که هدف دارند و برای رسیدن به خواسته های خود تلاش می کنند خوششان می آید زیرا این بانوان به مرد یادآور می شوند که در مسیر رسیدن به خواسته ها سختی هایی هست که با وجود آن ها همچنان باید ثابت قدم ماند و برای خواسته ها تلاش کرد.

 

اینکه مردان دلتنگ چه زنانی می شوند؟ را باید با این حرف پاسخ داد که مردان دلتنگ زنی می شوند که به آن ها احساس قدرتمندی می دهند..زنی که به آن ها یادآوری می کند مرد قوی ای است و این مشکلات هستند که راه رسیدن به اهداف را سخت می کنند و تنها نیاز است که خود را با وجود این سختی ها رشد دهد.

 

دلتنگی,مرد دلتنگ,مرد دلتنگ

مرد دلتنگ

 

4.همدلی کنید

زمانی که مرد به هر دلیلی دچار ناراحتی، ترس از شکست و نرسیدن به اهداف و..باشد زنی می تواند علاقه بین خود و مرد را افزایش دهد که خالصانه با همسر خود همدلی کند..منظور از همدلی، درک کردن همسر می باشد..گاهی حتی تنها در آغوش گرفتن مرد و سکوت می تواند نوعی همدلی محسوب گردد..اینکه مرد بداند شنونده ای دارد که همیشه در هر لحظه می تواند به او تکیه کرده و با او درد و دل کند.

 

بنابراین این مرد زمانی که نیاز به شنیده شدن دارد تنها همدم خود را همسرش می داند و لازم می داند که با وی صحبت کند.

 

5.با همسر خود دوست و رفیق باشید

این نکته حائز اهمیت است که علاوه بر همدلی به هنگام ناراحتی نیز می توان با همسر اوقات خوشی را گذراند..زمانی که مرد با خستگی از محل کار به خانه می آید می توان مثل یک دوست با وی تفریح کرده و زن و مرد یکدیگر را سرگرم کنند.

 

این نیز سبب می گردد مرد در طی روز دلتنگ همسر و خانه اش باشد و لحظه شماری کند که به خانه برود و خستگی یک روز کاری را در کنار همسر خود از تن به در کند..با تماشای فیلم، بازی و تفریح، حرف زدن با یکدیگر و..

 

6.اعتماد به نفس و عزت نفس داشته باشید

زمانی که زن خودش را دوست داشته باشد، از ابراز وجود در مقابل همسر و دیگران ترسی نداشته باشد و به قولی از چهره و افکارش خجالت نکشد برای خود وقت بگذارد و..به طور کل اعتماد به نفس و عزت نفس را در خود تقویت کند می تواند به مرور شاهد بهبود رابطه عاطفی خود با همسرش باشد.

 

دلتنگی,مرد دلتنگ,دلتنگی مردان

دلتنگی مردان

 

7.به ظاهر خود اهمیت دهید

اینکه زن اخلاق خوبی داشته باشد، همسرش را دوست داشته باشد لازمه زندگی خوب و پایدار هستند اما کافی نه..بسیار مهم است که بانوان به آراستگی خود اهمیت دهند..برای زیبایی پوست، مو و دندان هایشان وقت بگذارند.

 

باید این نکته را بیان داریم که منظور از اهمیت به ظاهر این نیست که فرضا با انجام عمل های زیبایی چهره خود را زیباتر کرد بلکه می توان با رسیدگی بهتر به پوست، نوع پوشش و..زیبایی را در خود افزایش داد..

 

نیاز نیست با هزینه های بیش از حد به دنبال زیبایی بود بلکه می توان با انتخاب های درست حتی با قیمت کم بر اساس سبک پوشش و استایل خود زیبایی را دو چندان کرد.

 

8.وابسته نباشید

اینکه زن بخواهد مدام در کنار همسرش باشد و هیچ زمانی را برای وی آزاد نگذارد مرد به جای نزدیک تر شدن به زن از وی دور می شود زیرا آزادی اش گرفته شده و نیاز است که حتما مدام در کنار زن باشد..در حالی که زن و مرد باید حد تعادل را رعایت کنند..وقتی زن به طور مداوم در کنار همسرش باشد مرد چگونه می تواند دلتنگ همسر شدن را درک کند؟ بنابراین نیاز است بانوانی که قصد دارند همسرشان را دلتنگ خود کنند حد تعادل را رعایت کنند.

 

لازم به ذکر است دوری و در دسترس نبودن مداوم نیز به تنهایی می تواند به جای دلتنگ کردن همسر سبب بروز دعوا و اختلافات متعدد گردد زیرا فاصله گرفتن از مرد می تواند سبب گردد او هم از همسر خود دوری کند زیرا ممکن است مرد بر این عقیده باشد که چون زن برای او و رابطه شان وقت نمی گذارد بنابراین دیگر او هم برای همسر خود زمانی را در طی روز خالی نمی کند..

 

    منظور این است که بهتر است زن به نیازهای مرد هم توجه کرده و اگر مرد نیاز به تنهایی دارد این حق را برای او محترم بشمارند زیرا هر انسانی نیاز به خلوت کردن با خود دارد و زمانی که مرد ببیند زن به این مسئله توجه کرده و به نیازهای مرد احترام می گذارد مرد هم در تقابل به خواسته های زن ارزش قائل می شود.

 

دلتنگی,مرد دلتنگ,رفع دلتنگی با همسر

رفع دلتنگی با همسر

 

9.برای رابطه تان وقت بگذارید

بهتر است توجه داشت هر چقدر زن و مرد به یکدیگر علاقه داشته باشند اما نتوانند به خوبی برای یکدیگر وقت بگذارند رابطه عاطفی به مرور به مشکل می خورد.

 

زن نیز باید بداند برای همسر خود وقت گذاشته و همسرش را در اولویت قرار دهد لذا زمانی که زن به علایق مرد در زندگی مشترک توجه داشته باشد فرضا غذای مورد علاقه مرد را آماده کند و..مرد می تواند احساس بسیار خوبی را در کنار زن تجربه کند و این تجارب حال خوب کن می توانند سبب گردند مرد در طی روز دلتنگ دیدن همسرش باشد.

 

10.حل مشکلات به جای بحث و دعوا

حائز اهمیت است که برخی بانوان به جای حرف زدن و ابراز ناراحتی خود، فریاد زده و با لحن بدی با همسر خویش صحبت می کنند و فکر می کنند با این کار همسرشان تحت تاثیر قرار گرفته و با دیدن عصبانیت زن از اشتباهاتی که انجام داده پشیمان می شود.

 

در حالیکه زمانی می توان انتظار داشت که زن و مرد رابطه خوبی با هم داشته باشند که زن بتواند به جای پرخاشگری به حل مشکلات و اختلافات بپردازد..اختلافات اگر با صحبت نکردن زن و مرد با یکدیگر حل نگردد به مرور ریشه قوی تری پیدا کرده و گسترده تر می گردد.

 

وقتی زن به هنگام ناراحتی و عصبانیت از همسر به جای طعنه زدن به صحبت کردن می پردازد مرد احساس بهتری پیدا می کند زیرا متوجه می شود که زن به اندازه وی به بهبود رابطه توجه می کند و نمی خواهد میزان ناراحتی ها و اختلافات به حدی برسد که نتوان با حرف زدن آن ها را حل کرد.

 

11.کمتر غر بزنید

وقتی زن با دیدن همسر خود مدام به او غر می زند، گله می کند و به هر بهانه ای همسر خود را سرزنش می کند مرد به جای اینکه در طی روز دلتنگ رفتن به خانه و دیدن همسرش باشد از وی دوری می کند تا لحظه ای از غر زدن و گله مندی زن آسوده خاطر باشد.

 

بنابراین بسیار مهم است که اگر زن نیاز است که نکته ای را به همسر خود یادآور شود، ناراحتی هایش را بیان کند و..با لحن مناسب این کار را انجام دهد زیرا غر زدن و طعنه و کنایه به همسر نیز تنها او را از نزدیک تر شدن به همسر دور می سازد.

 

در نتیجه پاسخ به سوال مردان دلتنگ چه زنانی می شوند؟ نیز تا حدودی وابسته به این است که زن چه ویژگی های اخلاقی داشته و چگونه با همسر خود رفتار می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024