ترافیک پرحجم در محورهای شمال/ کرونا طرح دریا را در مازندران تعطیل کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس پلیس راه مازندران گفت: در ساعات پایانی امشب بر حجم ترافیک در محورهای استان افزوده شده است.

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت پرحجم است که در ساعات پایانی امروز بر حجم ترافیک در محورهای استان افزوده شده است.

 

وی افزود: معمولا ترافیک پایان هفته از روز چهارشنبه آغاز شده و تا پایان روز جمعه حتی رو  شنبه ادامه خواهد داشت.

 

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه ترافیک پایان هفته معمولا به سمت ییلاقات خواهد بود، اضافه کرد: ترافیک در مسیر محورهای هراز و کندوان بیشتر  است.

 

این مسوول به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال اشاره کرد و گفت: تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است.

  

این مسوول با بیان اینکه تردد کامیون و کامیونت در محور هراز طی امروز و فردا ممنوع خواهد بود، گفت: قرار است محور هراز روز جمعه یک‌طرفه شود.

  

 قدمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، گفت: براساس برنامه تردد خودروها روز جمعه از محور کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

  

وی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور کیاسر نیز معمولا روزهای جمعه اجرا می‌شود.

  

رئیس پلیس راه مازندران در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری در محورهای شمال ، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 

کرونا طرح دریا را در مازندران تعطیل کرد

سخنگوی ستاد ساماندهی دریای خزر در مازندران گفت که وضعیت قرمز کرونایی طرح دریا را در این استان به تعطیلی کشانده است.

 

علی رجبی وندچالی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود : بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ، برای تامین سلامت شهروندان و گردشگران با توجه به شرایط قرمز کرونایی در استان ، طرح دریا تا اطلاع بعدی تعطیل است و هیچ مسافری در این طرح ها پذیرفته نمی شود.

 

طرح  ساماندهی دریا از نیمه خرداد ماه امسال در ۱۵ شهر ساحلی و در ۵۱ نقطه از ساحل حدود ۴۰۰ کیلومتری دریای خزر در حوزه استحفاظی استان مازندران فعال شد و با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه یافت.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران اظهار داشت : در مناطق حادثه خیز ساحل خزر که پیش از این نیز ممنوعیت شنا وجود داشت ، به دلیل وضیعت قرمز کرونایی تردد در این سواحل ممنوع است و از حضور مسافران و مجاوران جلوگیری خواهد شد.

رجبی افزود : هرگونه پذیرش شناگران در طرح های ساماندهی دریای خزر طبق مصوبه ستاد استانی کرونا ممنوع است و با متخلفان نیز در صورت پذیرش احتمالی مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

طرح دریا در مازندران که همه ساله  از اول خرداد ماه شروع می شد در سال جاری به دلیل همه گیری ویروس کرونا در استان از ۱۵ خرداد ماه شروع شد.

 

افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا در مازندران پس از بیشتر از ۲ ماه روند کاهشی ، این استان را در وضعیت قرمز کرونایی قرار داد به طوری که هم اکنون در بیمارستان های ۲ دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل حدود یکهزار و ۶۰۰ بیمار کرونایی بستری هستند. پیش از این با روند افزایشی بیماران طبق مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا برخی از مشاغل پرخطر از جمله باشگاه های ورزشی، تالارهای پذیرایی ،  پارک ها و تفرجگاه ها تعطیل شد و تمام واحدهای صنفی و خدماتی از پذیرش مشتری بدون ماسک منع شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------