مشاغل پرخطر و آموزشگاه ها در اصفهان تا ۲۶ مهر تعطیل هستند/تعطیلی مجدد اماکن ورزشی یزد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: با پاسخ مثبت وزارت کشور تمام مشاغل پرخطر، آموزش حضوری مدارس و آموزشگاه ها تا ۲۶ مهر تعطیل هستند.

حجت الله غلامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه وزارت کشور پاسخ درخواست ستاد استانی مقابله با کرونا را داد، اظهار کرد: بر این اساس مشاغل پرخطر، پارک ها و تفرجگاه ها و آموزش حضوری مدارس، آموزشگاه ها و زبان سراها تا ۲۶ مهرماه برای یک هفته دیگر تعطیل هستند.

 

وی افزود: مقرر شد بحث نظارت و بازرسی به شکل ویژه در سطح استان فعال کنیم به این صورت که تمام صنوف و اتحادیه ها تیم های نظارتی خود را فعال کنند و دستگاه های اجرایی و نهادهای عمومی کمیته های خاصی را برای نظارت بر رعایت پروتکل ها تشکیل خواهند داد و بیشتر تمرکز بر بازرسی ها و برخورد با متخلفان خواهد بود.

 

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: هفته آینده هفته بسیار خاصی خواهد بود چرا که تمام دستگاه ها موظف شده اند به شکل ویژه با متخلفان برخورد کنند و مراکزی که پلمب خواهند شد در صدا و سیما اطلاع رسانی می شود تا حساسیت ها بیشتر شود.

 

غلامی تصریح کرد: در خصوص جریمه کسانی که ماسک نمی زنند، مقرر شده ابتدا در تهران بزرگ با نظر رئیس جمهور بحث را نهایی کنند و به شکل نمونه عملیاتی شود و سپس به کلان شهرها تسری پیدا خواهد کرد.

  

تعطیلی مجدد اماکن ورزشی یزد با اوج گیری کرونا

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از تعطیلی مجدد اماکن ورزشی و باشگاه‌های استان یزد با اوج گیری کرونا خبر داد.

 

«سیداحمد هاشمی» با اعلام این خبر گفت: با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا و شیوع مجدد این ویروس، کلیه اماکن و باشگاه های ورزشی تعطیل و کلیه فعالیت های ورزشی  به مدت یک هفته ممنوع است.

 

وی افزود : ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و همراهی باشگاه‌داران، درخواست می‌شود تا نسبت به رعایت مصوبه اخیر و تعطیلی باشگاه های ورزشی در مدت مذکور اقدام کنند.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان در پایان اظهار کرد: با توجه به اینکه وضعیت استان یزد  در شرایط قرمز قرار دارد و شرایط خاصی در سطح استان به وجود آمده، ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی برای ورزشکاران و مردم خطرناک خواهد بود لذا انتظار همراهی و رعایت مسائل بهداشتی را داریم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------