هشدار سفارت ایران در بلغارستان به هموطنان گردشگر مقیم وارنا / ۶ هموطن مفقود شده، سالم و در گرجستان هستند



 سفارت ایران ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
سفارت ایران در بلغارستان به مسافران ایرانی وارنا هشدار داد امکان استفاده از ویزای گردشگری برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد. 

 سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلغارستان در اطلاعیه‌ای خطاب به هموطنانی که اقدام به خرید تور وارنا کرده و از طریق آژانس‌های گردشگری و با پروازهای چارتر ایرانی به وارنا سفر کرده اند، اعلام کرد: ویزای گردشگری بلغارستان دریافتی از طریق آژانس‌های گردشگری صرفاً مختص استفاده در شهر وارنا و در محدوده‌های در نظر گرفته شده از سوی تورگردان بوده و امکان استفاده از این ویزا برای سفر به دیگر شهرهای بلغارستان وجود ندارد.

 

سفارت ایران یادآور شد: حسب مقررات موجود الزامی است همه مسافران محترم در بدو ورود و استقرار در هتل، گذرنامه‌های خود را تحویل هتل دهند. این گذرنامه در زمان مدت اقامت نزد هتل باقی می‌ماند و در پایان تور و هنگام بازگشت به کشور گذرنامه‌ها تحویل مسافران می‌شود.

 

در اطلاعیه سفارت ایران در صوفیه آمده ست:‌ مجددا تأکید می‌شود هموطنان گرامی از هرگونه رفتار مغایر با مقررات مذکور جداً خودداری کنند؛ بی اعتنایی به این مقررات پیگرد قانونی مقامات محل(بازداشت، اخراج و ممنوعیت ورود به بلغارستان و اتحادیه اروپا از ۳ تا ۵ سال) را به همراه خواهد داشت.

 

 هموطن مفقود شده، سالم و در گرجستان هستند

بر اساس اعلام سفارت ایران در ارمنستان خوشبختانه ۶ نفر هموطنی که وضعیت آنان روشن نبود، زنده و سالم و در گرجستان هستند.

 

این افراد به عنوان مسافر در ارمنستان به سر می‌بردند و به دلیل عدم دسترسی به اینترنت در جاده و مسیر تا گرجستان، از یکشنبه تا ساعات پایانی امروز، با خانواده‌های خود در ارتباط نبوده‌اند و زمان دقیق سفر به گرجستان را نیز به بستگان خود اطلاع نداده بودند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------