آخرین اخبار جامعه

کاهش غیرواقعی آمار جدایی  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

کاهش غیرواقعی آمار جدایی | تکذیب ادعای مسئولان وزارت کشور درباره کاهش طلاق در ۲سال اول دولت سیزدهم

کاهش روند طلاق در دو سال اول دولت سیزدهم؟ این یک ادعای تازه است، آن هم از زبان مسئولان وزارت کشور. محمد عباسی، سازمان امور…

آسمان صاف در بیشتر نقاط کشور/ گرد و غبار در جنوب شرق



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,هواشناسی

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به هوای آفتابی غالب نقاط کشور طی سه روز آینده از تداوم گرد و غبار در جنوب شرق کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: امروز در بخش‌هایی از خوزستان و بوشهر پدیده گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا تداوم خواهد داشت که به‌تدریج از مقدار غبار در این مناطق کاسته می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: امروز در جنوب شرق کشور گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

 

به گفته وظیفه، از بعدازظهر روز دوشنبه (۲۰ آذرماه) با تقویت جریان‌های شمالی در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و طی سه روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و روز یکشنبه تنگه هرمز مواج خواهد بود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: فردا آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای این شهر بین ۱۱ و ۱ درجه سانتیگراد خواهد بود همچنین تهران در روز دوشنبه (۲۰ آذرماه)؛ صاف تا قسمتی ابری، همراه با غبار محلی در بعدازظهر وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------