دستگیری سارقانی که در فضای مجازی مسئولان را تهدید می‌کردند/پایان کار سارقان خشن



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,فرمانده انتظامی پایتخت
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: پلیس با اقتدار، توانمندی و اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد که عده‌ای با ایجاد رعب و وحشت برای مردم ناامنی ایجاد کنند.

 به  گزارش فارس ،باند سارقان مسلح که چندی پیش یکی از همراهان خود را از بیمارستان امام خمینی(ره) فراری داده بودند، با اشراف اطلاعاتی و توانمندی مأموران پلیس آگاهی پایتخت به دام افتادند.

 

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با اقدامات مأموران پلیس آگاهی تهران در ساعت ۳ بامداد روز جمعه ۱۲ فروردین تمام اعضای این گروه که ۵ نفر خانم و ۵ نفر مرد بودند دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: ۵ قبضه سلاح از این افراد به دست آمد که یک قبضه آن‌ سلاح پاسیار و ۴ قبضه متعلق به خود سارقان بود که با استفاده از آنها سرقت‌های خشن خود را انجام می‌دادند.

 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت تصریح کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی، اقتدار و توانمندی که پلیس تهران از آن‌ برخوردار است‌ با گنده‌تر از اینها برخورد قاطعانه و قوی خواهیم کرد.

 

وی گفت:‌ این سارقان اینقدر وقیح شده بودند که در فضای مجازی مسئولان را هم تهدید کرده و عنوان کرده بودند که کسی توان دستیگری ما را ندارد.

 

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در یک ماه گذشته سه گروه از سارقان بانک‌ها طلافروشی‌ها و صرافی‌ها زمین‌گیر شده و ۶ قبضه سلاح از آنها کشف و ضبط شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------