بطحایی: پیش نویس طرح تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی تهیه شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, بطحایی
وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت پیش نویس طرح تبدیل وضعیت معلمان حق التدریسی را پس از مصوبه مجلس تهیه کرده و در صورت تایید نهایی، وزارت آموزش و پرورش آماده انجام این تغییرات است. 

به گزارش ایرنا، سیدمحمد بطحایی روز دوشنبه هنگام سرکشی به مدرسه دخترانه سه کلاسه خیرساز سوته کشی روستای محمدآباد گرگان اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش تا حد توان از این معلمان حق التدریسی به عنوان بخشی از بدنه بزرگ آموزشی کشور حمایت خواهد کرد.

 

وی بیان کرد: پیش نویس این طرح تهیه شده و در روزهای آینده با نظارت 2 نفر از نمایندگان عضو کمیسیون های مربوطه در مجلس مربوطه آماده ابلاغ خواهد شد.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: تعدادی از معلمان حق التدرسی مشمول این طرح برای آماده شدن شرایط بکارگیری و تبدیل وضعیت شغلی باید دوره های آموزشی تخصصی را برای ورود به مدارس در دانشگاه فرهنگیان بگذرانند.

 

وزیر آموزش و پرورش در سفر به گلستان، علاوه بر افتتاح سالن ورزشی المپیک در گرگان، عملیات ساخت چند واحد آموزشی را در شهرهای آق قلا و گمیشان آغاز کرد.

 

در این سفر وزیر آموزش و پرورش را حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور، مهراله رخشانی مهر معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، وزیر آموزش و پرورش همراهی می کنند.

 

بطحایی سیزدهم فروردین ماه نیز برای سرکشی از مناطق سیل زده آق قلا و گمیشان به گلستان سفر کرده بود.

 

پیشتر احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان به خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که 308 مدرسه این استان در جریان سیل اخیر خسارت شده اند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------