چگونه از سرویس‌های ارزش افزوده هزینه‌بر تلفن همراه خود باخبر شویم؟



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سرویس‌های ارزش افزوده
وزیر ارتباطات با انتشار پستی با معرفی سامانه‌ #۸۰۰* چگونگی اطلاع از سرویس‌های ارزش افزوده هزینه‌بر و مدیریت قبوض تلفن‌های همراه را تشریح کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن گلایه از سرویس‌های ارزش افزوده هزینه‌بر تلفن‌های همراه، سامانه #۸۰۰* را به عنوان راه‌حلی برای اطلاع مردم از این سرویس‌های ارزش افزوده و غیرفعال کردن عضویت خود در این سرویس‌ها معرفی کرد.

 

آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: 

«در شهر قم، با طلبه‌ای جوان و همسرش هم کلام شدم، بسیار خوش صحبت بود. در میان صحبتش گفت همسرم و من هرگاه شارژ تلفن همراه میخریم، با یک تماس، شارژ تمام میشه. با گوشی‌اش *۸۰۰# را شماره گیری کردم. بله، حدسم درست بود. باز هم یک شهروند به ناحق و بی‌اختیار عضو چند سرویس ارزش افزوده شده بود.

 

به او توضیح دادم چه بلایی سرش آورده‌اند، گوشی همسرش نیز وضع مشابهی داشت. برخی از ارائه‌دهندگان سرویس‌های ارزش‌افزوده از این قبیل کلاهبرداری‌ها انجام می‌دهند که آبروی کسب‌وکارهای حلال این حوزه را هم به خطر می‌اندازند.

 

پرسید شما چه کار کردید برای جلوگیری از این کار؟ با لبخندی گفتم: خون دل‌ها خورده‌ایم، اما عضویت جدید در این خدمات را سختگیرانه کرده‌ایم، ۳۳میلیارد تومان کلاهبرداری را در سال گذشته شناسایی و به مردم بازگرداندیم و الان هم چند پرونده شکایت از آن‌ها در دادسرا باز است. ضمنا سامانه ستاره هشتصد مربع را راه اندازی کردیم تا مردم بتوانند اولا مطلع شوند و دوم هم اینکه بتوانند عضویت خود را لغو کنند.

 

لطفا شما هم به دیگران بگویید تا سینه به سینه منتقل شود.

 

همین الان ستاره هشتصد مربع را بگیرید، فرقی نمیکند مشترک کدام اپراتور باشید.»

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,سرویس‌های ارزش افزوده

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------