علیزاده طباطبایی وکیل نجفی: فیلمی که تلویزیون پخش کرد، مربوط به زمان شهردار بودن نجفی و بازدیدش از پلیس بو



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,محمدعلی نجفی
علیزاده طباطبایی وکیل محمدعلی نجفی گفت: ما به عنوان وکلای دکتر نجفی باید در صحنه حاضر می‌بودیم. 

طباطبایی ادامه داد: به ما گفته شده بود بازسازی صحنه جرم ساعت 4 بعدازظهر انجام خواهد شد، اما قبل از ساعت 4 به محل رسیدیم و متوجه شدیم که بازسازی صحنه جرم ساعتی قبل از زمانی بود که به ما گفتند. ما از رئیس قوه قضائیه درخواست داریم تا برای رعایت قانون در این خصوص تذکر دهند.

 

وی همچنین با انتقاد از فیلمی که صداوسیما از صحنه ورود نجفی به پلیس آگاهی پخش کرد، گفت: صداوسیما فیلمی پخش کرد که نشان می‌داد دکتر نجفی وارد دفتر رئیس پلیس می‌شود و همه به صف ایستاده و احترام می‌گذارند.

 

این فیلم مربوط به زمانی است که نجفی شهردار بود و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته بود و صداوسیما آن را به جای لحظه بازداشت پخش کرد که جای تأسف دارد.

 

این موضوع باعث تخریب دکتر نجفی شد. ما خواستیم از خبرنگاری که این کار را کرده بود شکایت کنیم، اما دکتر نجفی قبول نکرد و گفت این خبرنگار انسان خوبی است و واقعیت‌ها کم‌کم رو می‌شود.

 

علیزاده‌طباطبایی گفت: ما به عنوان وکلای نجفی پیگیر پرونده هستیم و واقعیت‌ها را بیان خواهیم کرد. ما همچنین به دنبال دلجویی از خانواده مقتول نیز هستیم؛ البته هنوز آن‌ها را پیدا نکرده‌ایم. ما به آن‌ها تسلیت می‌گوییم و از اتفاقی که افتاده است، متأثر هستیم.

 

 انتخاب/شرق

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------